Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Jeg ringte banken ang et spm om mitt vanlige visakort. Hun damen spurte da i samme slengen om jeg ikke kunne tenke meg et gullkort da det var tryggere å bruke ved bla netthandel og kjøp av reise. Jeg syns det hørtes ut som en lur ting og sa ja siden jeg allikevel skal ha nytt kort i April. Jeg har nå fått det, men det er såvidt jeg forstår et rent kredittkort med en sum på, og det er heller ikke et idkort. Så spørsmålet mitt er vel da at jeg får enda et kort? Et vanlig visakort med "mine" penger på og med bilde og navn? Anonymous poster hash: 5f8e4...f91
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Ikke alle bankkort kommer med bilde. Står kontonr på kortet er dette bankkortet, da med kreditten inkludert. Jeg ønsket ikke visa med muligheter til overtrekk, til det har jrg eget MasterCard med 90 000 i kreditt, vekdig greit og trygt når man feks skal bestille og betale reise på nett. Bruker aldri kreditten uten at vi har penger å betale ut med uansett. Anonymous poster hash: 3acbd...50d
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Ikke alle bankkort kommer med bilde. Står kontonr på kortet er dette bankkortet, da med kreditten inkludert. Jeg ønsket ikke visa med muligheter til overtrekk, til det har jrg eget MasterCard med 90 000 i kreditt, vekdig greit og trygt når man feks skal bestille og betale reise på nett. Bruker aldri kreditten uten at vi har penger å betale ut med uansett. Anonymous poster hash: 3acbd...50d Det står ikke kontonummer, kun kortnummer og navn. Og det er "streket over" det tallet bak slik at det kun er mulig å se de tre siste tallene. Inne i nettbanken er det kun saldoen på kreditten på det kortet, og saldoen på resten står på det andre kortet. Så da må jeg regne med at jeg får enda et kort? Da betyr det at jeg får enda et kort? Anonymous poster hash: 5f8e4...f91
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Nei, då må du ringe å bestille nytt kort. Du har bare fått kredittkort! Og skal du ha bankkort med bilde, må si ifra på forhand da bankene ikke lenger har plikt å ha på bilde. Og det kan koste 300kr tror jeg Anonymous poster hash: 3bb57...e09
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Hm, okey Tror jeg skal ta en telefon til banken jeg Anonymous poster hash: 5f8e4...f91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå