Gå til innhold

Bhgplass i Follo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når man får svar på bhgplass i Follo? Vet det står månedsskiftet mars/april, men når er det liksom?

Føler det kunne vært hele denne og hele neste uke :) ? Jeg sjekker hver dag, men hadde vært greit å forholde seg til en dato? Blir litt stresset av det hele. Er det i morgen eller tirsdag som "egentlig" er månedsskiftet mars/april?

Anonymous poster hash: fa266...57f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken kommune har du søkt da? Follo er flere kommuner

Anonymous poster hash: 73173...da1

Skrevet

Jeg har søkt i Ski.

Skrevet

Mener det er tirsdag man får svar...

Det veldig press på barnehager i område Ski sentrum,nesten umulig å få plass, både for småbarn og storebarn. Mange må pendle til barnehage i Langhus område. Hvor har du søkt?

Anonymous poster hash: d4edc...d16
Skrevet

Mener det er tirsdag man får svar...

Det veldig press på barnehager i område Ski sentrum,nesten umulig å få plass, både for småbarn og storebarn. Mange må pendle til barnehage i Langhus område. Hvor har du søkt?

Anonymous poster hash: d4edc...d16

Ja, jeg leste dessverre det, så regner med at vi må spise havregrøt og at jeg må være hjemme det neste året, men vi får se. Derfor jeg er spent og litt stressa, det er jo ganske stort hvis jeg må gå hjemme med kontantstøtte.

Jeg kan heller ikke pendle til Langhus, så vi får se. Har ikke søkt i sentrum akkurat, men en av de mindre bhg, men vet at det er helt fullt her. Men man kan jo være heldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...