Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Er alene med mine 2 "små" (9 og 7 år). Må finne på noe til sommeren..om over noen billige flybilletter til london, men dette er en helt ukjent by for meg. Hvor skal jeg bo? Hvordan kommer jeg med dit? etc etc etc. Syns det er litt skummelt å skulle reise alene med barn til et ukjent sted.. Noen tips? Anonymous poster hash: c31be...913
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 London er kult! Også for barn på den alderen. Du kommer deg dit med fly ;-) og tar tog eller buss inn til byen fra flyplassen. Hotell bør du bare se etter på Hotels.com eller lignende. London er en ganske dyr by, og jeg ville lest på tripadvisor.com om hotellene før du booker. Let etter noe som ikke er for bråkete. Du bør nok legge litt penger i hotell, så mye du kan uten å ødelegge hele budsjettet. Men du finner helt greie hotell til grei pris, altså. Ting dere kan gjøre: Madame Tussauds for å se på livaktige voksdukker, Tower of London hvis barna syns riddere og sånt er kult, lekebutikken Hamleys (helt fantastisk og stoor), London sea world, London Eye (fantastisk utsikt hvis dere ikke har høydeskrekk), British Museum hvis dere syns historie er kult, man kan se ekte mumler og tut ankh amons dødsmaske og sånn... Det er jo veldig mye, også gøy å gå å se og shoppe, evt kjøpe billetter til The Lion King musikalen. Kos dere! Anonymous poster hash: dd9c3...051
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå