Gå til innhold

En god venninne av meg er her inne ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun klager mye på mannen sin. Hun vet ikke at jeg er her og har lest innleggene. Ville dere sagt det? Hun forsøker å få det til å se ut som om hun har det helt supert med mannen sin, men etter hva jeg leser her så sliter hun :(

Anonymous poster hash: 19939...1dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du burde prøve å få henne til å betro seg til deg på andre måter. Ellers kan det hende du frarøver henne en mulighet for å ventilere/ få råd som hun trenger..?

Skrevet

Vil tro det er en grunn til at hun ikke vil dere skal vite at de sliter, men heller lufter det her?

La henne forbli anonym, hi.. Hun trenger sikkert dette "fristedet"

Anonymous poster hash: 89c07...cda

Skrevet

Hun har valgt å være Anonym fremfor å dele med andre så det bør man respektere.

Anonymous poster hash: 19765...374

Skrevet

Nei, hvorfor skulle du det?

Spør heller hvordan hun har det, så velger hun selv om hun vil dele med deg eller ikke.

Skrevet

Er du helt sikker på at det er henne da?

Anonymous poster hash: 7493d...21e
Skrevet

Hva har du med dette å gjøre? Det er jo ikke din business hvordan hun vil leve, organisere og fremstille livet sitt.

Skrevet

Hvordan vet du at det er venninnen din?

Jeg har hatt noen klageinnlegg over mannen min her inne. Men jeg har også 2 venninner jeg sier det meste til. Utover det har jeg ikke behov for å brette ut alle mine problemer til alle venninnene mine. Så kanskje venninnen din, som du skriver om, har venninner å snakke med og ikke ønsker å snakke med deg om mannen sin..

Du kan jo spørre henne også, om hvordan det går.

Å si at du har lest innlegg fra henne her? Nei, det synes jeg ikke du trenger si.

Anonymous poster hash: b9c61...328

Skrevet

Hvorfor skal du si noe til henne? Om hun ikke ønsker å si det som det er til deg, så er det nok en grunn til det. Jeg hadde blitt skikkelig flau om jeg hadde blitt konfrontert med noe jeg har skrevet her inne som andre ikke har noe med.

Skrevet

Har nok mange venninner og bekjente her inne. Om jeg skriver noe personlig så endrer jeg på fakta mye for å unngå å bli gjenkjent. Leser jeg noe som kan være en bekjent som jeg har gitt råd til så lar jeg vær å engasjere meg. For min del er dette forumet en god kilde til forståelse hvordan man kan bli tolket av andre. 

Forstår at det må være en hard opplevelse men ikke bli venn her inne med venninnen din. Hun trenger nok det hun får her ellers hadde hun ikke gjort det!

Anonymous poster hash: 70d22...5ed
Skrevet

Jeg ser at du bruker blunketegn. Tolker det dithen at du fryder deg litt over at du har "avslørt" henne 👼

Anonymous poster hash: a58c5...9d7

Skrevet

Jeg ser at du bruker blunketegn. Tolker det dithen at du fryder deg litt over at du har "avslørt" henne

Det er en god venninne av HI, ingen har sagt at HI er en god venninne ;)

Skrevet

Jeg ser at du bruker blunketegn. Tolker det dithen at du fryder deg litt over at du har "avslørt" henne

Så sant, så sant.... 👼

Skrevet

Om dette er den eneste ventilen hun har, så har hun i alle fall venninner hun ikke stoler nok på til å betro seg.

Skrevet

Om dette er den eneste ventilen hun har, så har hun i alle fall venninner hun ikke stoler nok på til å betro seg.

Hun kan godt bli min nye venninne. Jeg liker å være potta tett om sensitiv info så lenge det ikke er planer som kan skade noen!

Skrevet

Synes det er litt dårlig gjort å skrive det i det hele tatt da faktisk flere kan bli redd for å bli gjenkjent viss de bare ønsker noen gode råd anonymt

Anonymous poster hash: a9127...f81

Skrevet

Synes det er litt dårlig gjort å skrive det i det hele tatt da faktisk flere kan bli redd for å bli gjenkjent viss de bare ønsker noen gode råd anonymt

Den som ler sist ler best!

Skrevet

Den som ler sist ler best!

.

??👼

Skrevet

Jeg og har en venninne her inne , jeg har ikke sagt til hun at jeg er her inne. Dette er en jeg snakker med daglig, og tingene hun har lagt ut har hun nevnt til meg og.

Anonymous poster hash: 59675...ec9

Skrevet

Nei, jeg kommer ikke til å si noe til henne. Jeg vet at det er henne. Det er helt sikkert. Hun har fortalt noe til meg, men det virker som hun har det mye verre enn hun forteller meg når jeg leser her inne. Men jeg kommer ikke til å si noe. Har selv blitt gjenkjent her inne forresten, og det var egentlig greit å få beskjed for nå forandrer jeg alltid på detaljer om jeg skal skrive ett innlegg ;)

HI

Skrevet

Så sant, så sant.... 👼

Hehe, sier det nå da. Jeg er en veldig god venninne av henne også. Vært bestevenninner i 20 år :)

Skrevet

Så sant, så sant....

Hehe, sier det nå da. Jeg er en veldig god venninne av henne også. Vært bestevenninner i 20 år :)

Eh, bestevenninne er ikke det noe man hadde på barneskolen? Tror venninnen din trenger litt nye impulser det må du bare leve med. Haha

Skrevet

Så sant, så sant....

Eh, bestevenninne er ikke det noe man hadde på barneskolen? Tror venninnen din trenger litt nye impulser det må du bare leve med. Haha

Nei, det er det ikke :)

Skrevet

Hi er teit 👼

Skrevet

Hi er teit 👼

💩💩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...