Gå til innhold

Fant ut at daten min jobbet som ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

annonseselger over telefon til bedrifter ..

Det ble automatisk en turn off for meg.. Kall meg overfladisk, men det gjorde han kjedelig.

Ellers er han kjempeallright.

Er jeg skikkelig dust?

Anonymous poster hash: 712ce...b95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt dust ja... :P noen ganger jobber man kun for å tjene penger. Min jobb for tiden er heller ikke akkurat særlig eksotisk, men jeg tjener gode penger for å gjøre relativt lite. Det er greit noen ganger :)

Anonymous poster hash: 21ff6...55f
Skrevet

Nei, skjønner deg godt. Det er jo ikke som om det er mulig å ta seg en annen jobb liksom!

Anonymous poster hash: f8158...de4
Skrevet

Hallo .. en voksen mann som jobber som telefonselger.. null ambisjoner...

Skrevet

Har han fin stemme? Jeg har skiftet strømleverandør to ganger pga fine telefonstemmer :$

Skrevet

Normal stemme vil jeg si..

Skrevet

Kunne dere andre vært sammen med en som var telefonselger? Om han ellers var allright...

Skrevet

Haha, hvis du bryr deg så mye om det, så tror jeg ikke egentlig du har truffet drømmemannen heller...!

Anonymous poster hash: b9fd0...a88

Skrevet

Syns det er forskjell på å være tlfselger til bedrifter og til privat personer. Til bedrifter syns jeg er mer proft mens til oss private er det bare mas.

Anonymous poster hash: 4d122...0a7

Skrevet

Syns det er forskjell på å være tlfselger til bedrifter og til privat personer. Til bedrifter syns jeg er mer proft mens til oss private er det bare mas.

Anonymous poster hash: 4d122...0a7

Det er mye mere mas til oss med bedrifter! Aaaah… 

Klikker snart! de ringer hver dag! HVER DAG… og man får ikke til å reservere seg mot de! 

Skrevet

Har vel alltid tenkt at det ikke har så mye å si hva mannen jeg dater jobber som, men jeg helt enig med deg HI. Telefonselger er virkelig turn-off!

Skrevet

Flere yrker er telefonsalg, bare høres bedre ut.

"Bedriftsrådgiver" telefonsalg. Personalkonsulent er også mye salg/booking over tlf.

Skrevet

Jeg synes det virker mer proft å kontakte bedrifter enn privatpersoner. Er man flink til å selge, så kan man tjene FETT!

Jeg kjenner en som tjener ca 700 000,- i året på dette. Han trives, kan komme og gå som han vil, ta seg fri når han vil. Så lenge han leverer, noe han alltid gjør. Har gjennomsnitlig 5 timers dager. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...