Gå til innhold

Noen som har vært i Dubrovnik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det verdt å reise dit med barn? Greit for en langweekend?

Prisnivå?

Tenkte på mai jeg da :tommel:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det verdt å reise dit med barn? Greit for en langweekend?

Prisnivå?

Tenkte på mai jeg da :tommel:

Vi var der med barn. Bodde på en av badehotellene utenfor byen. Fin by og billig, men bortsett fra hotellområdet var det ikke spesielt barnevennlig. Steinstrand så var bare ved bassenget

Anonymous poster hash: ffca3...9d8

Skrevet

Nydelig, kanskje den nydeligste byen jeg vet om. Inne i gamlebyen, riktignok. Hvor små er barna? 

Inne i gamlebyen er det finest, men også dyrest når det kommer til både overnatting og mat. Jeg har ikke reist dit med barn, og min umiddelbare tanke er at det kanskje ikke er den mest barnevennlige plassen å feriere. Med mindre dere velger et barnevennlig hotell på utsiden av gamlebyen med bademuligheter da. Det arrangeres veldig fine utflukter med båt også. Det er så utrolig nydelig vakkert der! Sukk... 

Skrevet

hun er 7 år gammel å vant til å reise til ulike plasser :-) da tror jeg jammen at jeg bestiller en tur dit bare for  komme bort en tur :-)

er det langt fra flyplassen til byen? Tok dere taxi?

Skrevet

En flott gamleby men synd at det genuine hvertfall i forhold til butikker drukner litt i turisteffekter og plastikk... Vi var der i månedskifte juli/ august og det vil jeg ikke anbefale, veeldig mye mennesker og man kan ende opp å gå i kø hele dagen. Men dra litt utenom sesong med en 7-åring er nok fint. Man kan ta båter fra havna i gamlebyen ut til øyer i nærheten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...