Gå til innhold

Andre som har det sånn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alene med to barn. Føler meg ensom. :( Har foreldre som ikke bør så langt unna, men har ikke kontakt med de (ikke på 3 mnd). I dag føler jeg meg ekstra ensom. Ungene er hos far og jeg er syk. Har vært det siden forrig søndag. Kanskje litt sentimental pga det + ikke hørt fra venner. Flere som har det sånn?



Anonymous poster hash: b3722...ce0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det ikke slik som deg sett på sitiasjonen.

Men innimellom føler jeg meg litt alene, ikke akkurat ensom, men alene.

Mannen min har reise jobb og er veldig mye borte i lange perioder.

 

Du kan trøste deg med at ungene kommer snart hjem ( forhåpentligvis er du frisk igjen) og kan finne på noe gøy.

Du skriver ikke hvorfor du ikke har kontakt med familien din, men kanskje det kan gjøres noe med?

 

Anonymous poster hash: f549b...62a

Skrevet

Takker så mye for koselig innlegg fra deg. :) Ja, når jeg blir frisk igjen og hver dagen er normal føles det ikke så ensomt. Kjenner og at det er perioder. Alt henger sammen, form osv.

 

Skrev ikke noe om hva det gjaldt ang foreldrene mine, men håper det kan gå seg til på sikt (kanskje).

 

Men tanken er at livet er kort og det kommer ikke tilbake. Vi får leve litt etter det. Ha en fin lørdag. :)



Anonymous poster hash: b3722...ce0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...