Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Om to uker har vi vært sammen i et år, offisielt:) Datet ca 4 mnd før det..4 dager etter ett-årsdagen venter vi baby sammen ( ting gikk veeldig fort i svingene), men han er verdens beste stepappa til datteren min, og vet han blir verdens flinkeste pappa. Hva kan jeg gjøre for han på etårsdagen, lage en god middag kanskje? :-) Anonymous poster hash: 2d65d...89b
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 God idé Anonymous poster hash: 90efe...f4f
Mandala Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Vi markerte ikke. Både fordi ingen av oss har peil på datoen vi traff hverandre eller ble offisielt sammen, men også fordi jeg hater sånne markeringer av alle slag. Men lag gjerne en god middag. Det er uansett trivelig, og mange liker jo markeringer. Endret 29. mars 2014 av Mandala
Fero Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Ja, vi giftet oss. Men et var kanskje ikke helt det du hadde i tankene En god middag høres hyggelig ut.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 vi har års dag på valentinsdagen så vi spiste biff & bakte kake sammen. mannen er kokk så han vil heller lage mat hjemme en å gå ut for da kan han spise så mye han vil & det er helt greit for meg. jeg tok på meg en kjole & vi krølla oss opp i sofan med hunden & en god film etter allt for mye mat & kake. "gaven" var et kort hvor jeg hadde skrevet om vårt første år sammen & hvor herlig han er. jeg fikk i "gave" at jeg slapp å hjelpe til med middag & at han dro på løpe tur med hunden dagen etter det var akkuratt det jeg ønska meg der å da så passet ganske bra når man har litt dårlig med penger & gubben jobber 12 & 15 timer skift 4 dager i uka er det greit å gjøre det så enkelt som mulig. Anonymous poster hash: e1baf...50b
Vaffelstrikk Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 Vi er ikke helt sikre på datoen, men jeg fikk blomster omtrent på den tida i fjor. Kanskje jeg skal finne på noe trivelig i år. :-)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #8 Skrevet 30. mars 2014 Det tviler jeg på at vi gjorde. Ingen av oss klarer å huske bryllupsdagsdagen en gang. Vi er så surrete på datoer at vi skal være glade for at vi får med oss jul, 17.mai og bursdagen til jentungen;) Men middag er sikkert hyggelig, bare sørg for at du minner ham på dagen et par dager i forveien, slik at ikke dagen hans blir ødelagt av dårlig samvittighet for at han også burde ha gjort noe for deg dersom han har glemt den. Slike datoer blir lett en slags maktkamp dersom en er flinkere til å huske slikt.. Anonymous poster hash: 21d26...0e2
Håper<3 Skrevet 30. mars 2014 #9 Skrevet 30. mars 2014 Vi markerte den ikke, nei.Men syns idéen din høres veldig koselig ut, kjør på!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #10 Skrevet 30. mars 2014 Vet ikke hvilken dato vi ble sammen, men feirer bryllupsdagen (har bare hatt en hittil) og synes generelt det er koselig med en liten markering:) Anonymous poster hash: bd379...948
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #11 Skrevet 30. mars 2014 Vi bruker å markere dagen med enten middag ute eller en god middag hjemme Før vi giftet oss var dette dagen vi møttes og etter vi giftet oss markerer vi bryllupsdagen. Anonymous poster hash: f5d27...10e
junimamma81 Skrevet 30. mars 2014 #12 Skrevet 30. mars 2014 Er som regel ute og spiser. I år hadde vi med babyen også:-)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #13 Skrevet 30. mars 2014 Vi spiste middag ute og var ei natt på hotell Anonymous poster hash: d00ba...331
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #14 Skrevet 30. mars 2014 Gjorde ikke så mye ut av det. En god middag hjemme og blomster fikk jeg vel Anonymous poster hash: 8ac39...237
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #15 Skrevet 30. mars 2014 Vi giftet oss på dagen ett år etter vi ble offisielt sammen. Feirer samme dato hvert år/ evt nærmeste helg med F.eks middag, hotell, barnefri osv.. Var på jubileumstur da vi hadde vært gift i ti år. 11 år nå.... Anonymous poster hash: a6712...7af
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #16 Skrevet 30. mars 2014 Vi markerer dagen vi traff hverandre (var på fest, jeg ble med han hjem etter festen ;-)) ble sammen med en gang etter det! Har feiret både 1. året og alle andre år, nå feirer vi snart ni år sammen og jeg har en baby i magen Som regel feirer vi ved å spise ute, kan være alt fra Peppes til noe mer fancy. Anonymous poster hash: da51c...fb2
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #17 Skrevet 30. mars 2014 vi feirer den datoen hvert år, vi går ut og spiser og gjerne kino i tillegg Anonymous poster hash: 63135...a8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå