Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Hvilke? Skal for en gangs skyld ikke tenke på pris og heller finne de aller beste joggeskoa. De skal brukes til å gå inne på en skole, gå tur på asfalt, grus og skogsstier.. Anonymous poster hash: b60aa...455
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Ja jeg har et par fra Asics som kostet 2000 kr. Tror den heter Gel Kayano. Som å gå på skyer. Anonymous poster hash: 06dc5...a95
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Ja! Nike free flex!! Jeg får gnagsår av omtrent alt av sko, men disse er gull!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Har prøvd det meste av merker tror jeg, og det som passer foten min dårligst er Nike. De beste jeg har hatt og har er noen fra Mizuno, de passer foten min perfekt. Er også glad i asics. Anbefaler deg å gå i en sportsbutikk som virkelig kan sko, som måler foten og steget ditt og finner sko som passer akkurat din fot best. Det som passer min fot best er ikke nødvendigvis det samme som passer din fot... Anonymous poster hash: e9b6c...dc1
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Asics gel kayano hvis du overpronerer (-tråkker mest med innsiden av foten), og asics gel nimbus hvis du underpronerer eller tråkker "vanlig" mener jeg å huske. Asics 💕 Mizuno er også bra for bena. Anonymous poster hash: ebb5c...a6a
Nettie+jentungen Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Jeg får gnagesår av alle sko utenom nike free sitter godt og er lette.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Bruker kun Asics Kayano. Eneste skoen jeg ikke får vondt av. Løper hel og halvmaraton på mosjonist nivå. Synes de er fine. Anonymous poster hash: 298eb...4e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå