Gå til innhold

Barnerom :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal pusse opp barnerommet, som to jenter på 1 og 2,5 skal dele. Tenkte å lage et rom der de virkelig kan utfolde seg, og som innbyr til lek, IKKE et pynterom som man ser i alle interiørbloggene... Ser for meg en huske i taket, muligens en ribbevegg til å klatre i.. Noen med gode ideer til et sånt type rom? Evt gode tips til farger? Ikke sukkersøtt og babyrosa:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville brukt litt Pippifarger. Rød, gul, lilla, grønn.

Lag f.eks innebygd seng som er litt hytteaktig. Ser mange bloggere som har barnerom som byr inn til lek og som ikke er utstillingsrom, gjelder å finne de rette bloggerne og instagrammerne.

En lav benk de kan stå på og leke at det er en scene Ha mikrofoner og spilleinstrumenter for barn liggende. Barn elsker tykke, myke puter og madrasser for å hoppe i.

En dør med tavlemaling som de kan tegne på.

Kosekrok med masse gøyale barnebøker som tåler en støyt. De pene barnebøkene man er litt redde for kan man sette litt høyt på en hylle eller tallerkenhylle. Da blir bøkene dekorasjon og det gir et personlig preg.

Anonymous poster hash: 8f7e6...3d6

Skrevet

Kom gjerne med linker til instagrammere og bloggere med litt mer lekne rom:)) er så lei av utstillingsrom som skal se så pene ut, vil ungene skal kunne "herje" litt rundt uten å være redd for at dåpsgavene blir knust:p

Skrevet

På rommet til lillesnupp har vi vegger og dekor i knæsj rosa, blått og oransje. Nå er jenta mi forsatt liten, men huske og ribbevegg på rommet høres tøft ut! Den eldste sønnen min har sånn krittvegg som er på på bildet under (bare ikke på hele veggen),på rommet sitt. Det er veldig gøy :)

post-853754-9378_thumb.jpg

Skrevet

Henger meg på denne, jeg ønsker inspirasjon til gutterom jeg da :)

Anonymous poster hash: e785b...069
Skrevet

Jeg ville kjøpt klatregrep istedet for ribbevegg:-) Og laget en hule!

Skrevet

Har klatrevegg i hagen:) så tenkte å prøve litt annet inne.. Hule hørtes artig ut!:)

Skrevet

En himmel/hule i et hjørne med madrasser og koselige puter. En stødig kommode med rutsjebane, tøyhuske i taket. basketballkurv på veggen, discolampe i taket, stereoanlegg, store tepper som dekker nesten hele gulvet.  

Skrevet

Jeg tror en av de tingene som har blitt definitivt mest brukt her i huset er ringene i taket, helt utrolig hvor mye de leker med dem altså... Som disse f.eks

http://www.klatrebarna.no/Gymnastikk-ringer-NS.html

Vi har også en stor madrass på gulvet, og den er ungene veldig glad i, brukes daglig.

Anonymous poster hash: e20ff...704
Skrevet

Jeg pleier å titte innom foreldremanualen.no og gå inn på menyen hvor det står hjem og livvstil. Der kan man gå inn på forskjellige linker om interiør, barn og hjem osv.

Du kan også søke på "lekne barnerom" eller bare "barnerom" på google. Gå inn på linken der opp som heter bilder og opp får du et hav av inspirerende bilder av barnerom. Her kommer mange av bloggernes bilder opp også. 

Ikea katalogen og sikkert nettsidene har inspirerende bilder av lekne barnerom.

Blogger som har litt lekne og fargerike barnerom:

ifralahell.blogspot.no

http://mortilmernee.blogspot.no/

http://www.blogg.vakrehjem.no/2013/02/barnerom-inspirasjon/

Anonymous poster hash: 8f7e6...3d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...