Gå til innhold

andre med menn som ikke vil gifte seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæreste og samboer gjennom 10 år siden snart, vil ikke gifte seg. Han ser ikke poenget ettersom rettighetene stort sett er de samme, og han mener det kun er en kjempe dyr fest.... for meg er det et tegn på kjærlighet, et mål i livet, en naturlig del av livet.... vi ser så forskjellig på det:( kan jeg bare gi opp håpet, eller er det noen der ute som har menner som ombestemte seg til slutt?

Anonymous poster hash: e5c30...f30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i akkurat samme situasjon som deg, men vi har "bare" vært sammen i ni år ;)

Han sier at han kanskje vil en gang i framtida, men ellers samme meninger som din.

Men vi har det så bra sammen at jeg ikke stresser eller tenker så mye på det. :D

Og nå er jeg gravid, kanskje det får opp farta på han!

Anonymous poster hash: 66934...147

Skrevet

Ja, takk og lov har jeg funnet en som ikke vil gifte seg. Vi passer perfekt sammen ;-)

Skrevet

Men må dere ha en dyr fest da? Er jo bare å stikke innom tinghuset eller ha en liten vielse og et besøk på restaurant eller noe?

Anonymous poster hash: bddb3...5da
Skrevet

Min mann var slik! Vi var i utgangspunktet enige om at det å gifte seg bare var tull. Man elsker jo ikke noen mer med en metallbit på fingeren ;)

Etter 9 år begynte jeg å forandre mening, uten helt at jeg vet hvorfor. Men, mannen nektet. Vart lei meg, samtidig som jeg prøvde å respektere hans mening om dette.

Etter 1 år fridde han plutselig. Vi giftet oss uten at noen viste om det. Feiret dagen med to vennepar, god mat, konsert og hotell overnatting. Perfekt for oss. Men, ingen av oss drømte om et stort bryllup da..

I dag ler mannen av at han ikke ville gifte seg. Var nok alt styret rundt et bryllup han vegret seg for. For han elsker å være gift.

Anonymous poster hash: d6455...9f9
Skrevet

Min mann var slik! Vi var i utgangspunktet enige om at det å gifte seg bare var tull. Man elsker jo ikke noen mer med en metallbit på fingeren ;)

Etter 9 år begynte jeg å forandre mening, uten helt at jeg vet hvorfor. Men, mannen nektet. Vart lei meg, samtidig som jeg prøvde å respektere hans mening om dette.

Etter 1 år fridde han plutselig. Vi giftet oss uten at noen viste om det. Feiret dagen med to vennepar, god mat, konsert og hotell overnatting. Perfekt for oss. Men, ingen av oss drømte om et stort bryllup da..

I dag ler mannen av at han ikke ville gifte seg. Var nok alt styret rundt et bryllup han vegret seg for. For han elsker å være gift.

Vi var ilag over 10 år forresten.

Skrevet

Må dere ha fest da?Dere kan vel gifte dere i all stillhet. Vi giftet oss uten at noen visste om det på tinghuset og laget ikke noe styr ut av det. Hadde mannen min ønsket å ha et stort bryllup så hadde jeg nok ikke villet gifte meg jeg heller.

Anonymous poster hash: de2fd...78e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...