Gå til innhold

Kan du huske hvorfor du havnet på dette forumet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og gjerne når?

Jeg havnet her (ikke på krangle, men barn i magen) i 2006, (etter søking rundt på nettet. Ikke med formål om å havne på et forum overhodet) 6 uker på vei og lurte på om det var normalt å være så kvalm, sur, forstoppet og glad på en gang.

Hadde et annet nick den gang altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søkte vel etter graviditetstegn, tips for å bli fort gravid osv høsten 09 og kom over forumet, registrerte profil i januar 10 (og vart gravid juni 11).

Skrevet

Mnjaaa bekkenløs og fortvilet en gang på høsten i 2001....... Tipset av helsesøster:-)

Skrevet

Hehe, bekkenløs faktisk.

Skrevet

Hehe, bekkenløs faktisk.

Ja;-) bortsett fra at hadde jeg virkelig vært bekkenløs hadde jeg ikke hatt så forbanna vondt selv om jeg var sengeliggende:-D
Skrevet

Hehe, bekkenløs faktisk.

Ja;-) bortsett fra at hadde jeg virkelig vært bekkenløs hadde jeg ikke hatt så forbanna vondt selv om jeg var sengeliggende:-D

Uff, det er sant. Makan til håpløs smerte... Jeg hadde låsninger. Sto fast i stillinger og fikk skrikegrått meg ut av dem igjen. Mannen var mer redd da enn ved fødslene mine. Kanskje fordi jeg ikke skrek da.

Skrevet

Rota meg vel inn her på høsten 2008 eller noe, etter å ha blitt på tjukka med eldste. Begynner å bli noen år jeg har hengt på galehuset, ja. ;)

Skrevet

Jeg fant ut at jeg måtte ta keisersnitt da jeg var gravid med første. Googlet keisersnitt, og mange av treffene kom fra dette forumet. Dette var i 2009.

Skrevet

Jeg må si jeg er ganske glad for at dere rota dere inn her gitt.

Skrevet

Husker ikke - var i 2002-3 en gang tror jeg, og antakelig fra google, bekkenløs og jævlig jeg også. Husker heller ikke hvordan jeg havna på krangle, antakelig av samme grunn som jeg har blitt her, tenker jeg.

Skrevet

Jeg googlet tips for å bli gravid og havnet på BIM i 2009/2010(?). Etter å ha blitt gravid, lest masse tragisk skremselspropaganda og så mistet, tok jeg en lang pause til jeg nesten var fødeklar med han som nå er storebror.

Ramla inn på Krangle ved en tilfeldhet. Heldigvis :)

Skrevet (endret)

Jeg ble smelt på tjukka og søkte vel opp et eller annet. Søkte asyl her på Krangle under svangerskap nr 3, hadde nettopp flyttet til et fremmed sted og holdt på å gå i oppløsning. Fine damene mine <3

Endret av Anne-B.
Skrevet (endret)

Ett klikk og jeg var hekta! He, he... Vi snakker dinosaurenes tid for min del faktisk, før klikk, og før dib, kun bim og søteste jordmor Siri! Vi snakker fasttelefon og modem! Sukk, og vi snakker fine damer på bim-treff :) 14 år går jaggu fort!

Smelt på tjukka så klart, men det mest sjokkerende... Fant frem via kvasir!

Endret av bIomstre
Skrevet

Hmm, gravid med det som skulle vært nummer to og søkte etter tips mot kvalme, ramlet inn på BiM. Dette var i 2004 tror jeg. Mistet en gang, så en gang til og fant mye støtte i et underforum. Så kom nummer to og nummer tre og jeg var aktiv på Modne foreldre på DIB (under et annet nick) før tredje verdenskrig brøt ut og moden viste seg å være alt annet enn moden... 

Inn hit på krangle er det kortere siden jeg fant veien, skjønte tilfeldig at her var det mindre fjas. Glad for å ha funnet dere! 

Skrevet

Søkte opp info da vi ble prøvere i 2009. Havnet her, men brukte ikke forumet så mye før jeg ble gravid. Var litt aktiv på terminforumene, for så å forsvinne et års tid da jeg hadde født. Men plutselig en dag var jeg innom, for så å bli værende. :)

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Det var vel i slutten av 2009, og det ble linket til anonymforumet her inne fra et annet babyforum pga ei dame som lagde stordrama med løgn. Viste seg at hun gjorde det samme her.

Og jeg ble en gjenganger her inne etter det :)

Skrevet

Det var via Google i 2004. Var gravid med storesøster og hadde masse spørsmål.

Vi hadde faktisk ikke en gang Internett selv og jeg surfet hos svigers først. Fikk vel profil i 2005. Har vært litt frem og tilbake hvor masse jeg har vært her inne, men etter at jeg ble sykemeldt i 2011 har jeg vært her hver dag.

Skrevet

Havnet på bim i 2005 da jeg søkte litt rundt på nett. Leste en stund før jeg ordnet profil. Var da gravid med nr 2.

Skrevet

Jeg googlet navnet på den barnehagen jeg jobbet i, for å se om det sto noe på nettet om oss. Da var det noen treff her inne, heldigvis bare godord, men så begynte jeg å lese...og lese, og plutselig hadde jeg visst en bruker her inne. Pussig.

Skrevet

2009. Gravid utenfor livmor og redd

Skrevet

Uff, det skjønner jeg godt, Bustetroll.

Skrevet

Fikk vite om stedet da jeg utdannet meg på begynnelsen av 2000. Ble selv bruker i 2006 når vi prøvde bli gravide, var mest inne på ass befruktning da. Kranglesiden fant jeg etter å ha tittet innom flere sider for å se om alle var like galne som på anonymsiden....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...