Gå til innhold

Earth hour i kveld.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slukker dere lyset i kveld?

Anonymous poster hash: 5401b...8a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp:)

Anonymous poster hash: fd1b5...925
Skrevet

Vi er på hytta, så ja. Hjemme hadde vi kanskje beholdt tv på.

Skrevet

Klokka?

20.30 - 21.30

Skrevet

Tv'n rører ingen hvis de vil beholde livet, men mulig jeg slukker taklyset i stuahvis jeg gidder å hente lighteren på kjøkkenet....

Skrevet

Slukker alt lys i hvertfall, men tv'n får nok stå på. :-)

Skrevet

Slukker lyset, men TV står på.

Anonymous poster hash: 35a48...f98
Skrevet

Absolutt ikke :)

Anonymous poster hash: 36a55...54d

Skrevet

Absolutt ikke :)Anonymous poster hash: 36a55...54d

hvorfor ikke?

Skrevet

Er det ikke bare lamper og lys som skal av? Ikke alt av strøm? Har skrudd av lysene allerede.

Anonymous poster hash: 0fa0a...3ce

Skrevet

Har allerede tent stearinlys og skrudd av lysene jeg. Kun kjøleskap, fryser og tven som står på :-)

Anonymous poster hash: 84c13...1a0

Skrevet

Absolutt ikke :)Anonymous poster hash: 36a55...54d

hvorfor ikke?

Fordi det er noe kommersielt tull!

Får holde at jeg resirkulerer, har energiklasse A på apparater og har av lysene når jeg kan. Pleier å skru av lysene om kvelden, men på trass trur jeg at jeg skal ha dem på i kveld, gitt :D

Anonymous poster hash: 36a55...54d

Skrevet

Er det ikke bare lamper og lys som skal av? Ikke alt av strøm? Har skrudd av lysene allerede.

Anonymous poster hash: 0fa0a...3ce

Det er en symbolsk handling, for å vise hverandre at vi bryr oss om miljøet og er villige til å være med å bidra for å gjøre en forskjell. Derfor skal vi skru av lysene og viser verden (naboene?) at vi bryr oss om dette temaet... Det viktigste er da at vi skrur av lysene, om oppvaskmaskinen går eller TV står på er det ingen som bryr seg om ;)

Anonymous poster hash: 35a48...f98

Skrevet

Takk for påminnelsen! Hadde glemt det!

Jeg skal slå av lysene, men siden jeg er alene hjemme blir TVen stående på.

Gjest beef sister
Skrevet

Nei, det vil bety at jeg må reise meg to ekstra ganger og det gidder jeg ikke.

Skrevet

Jeg glemte det. Og humret litt da jeg kom på det fordi 4-5 stykker postet bilder på Facebook av at de hadde slukket lyset... greit det er symbolsk, men skal man først lide litt en time så skru nå av nettdingsen også.

Anonymous poster hash: ad970...39c
Skrevet

Lys, og nå også tv av, men pc-en er på, og en DAB-radio med Alltid Folkemusikk. Vin i glasset, helt stille i huset, de jeg bor sammen med har faktisk lagt seg, både små og store, to- og firbeinte. Skal nyte en halvtimes tid før jeg krabber i køya selv. 

Anonymous poster hash: 6e1b3...86f
Skrevet

Det har jeg faktisk ikke fått med meg :o

Men det er lite elektrisk på i stuen ihvertfall og masse fine lykter og staker som lyser opp.

Skrevet

En grunn til at jeg reagerer negativt på det, er det engelske navnet. Alle disse norske tuppeguriene som løper rundt og skal overholde ert åuer, liksom. Noe så harry...

Anonymous poster hash: 5fddc...4ea
Skrevet

Klarte meg med bare telefonen (var helt alene i huset med babyen som sov).

:)

Skrevet

Naboene har ikke gjort det, og jeg glemte det. Men om noen minutter er det helt svart hos dem, og da er lysene av til i morgen tidlig. 

Skrevet

Nei. Jeg var midt i kakebaking, samt at jeg ville ha ungene i seng. Sistnevnte hadde fungert veldig dårlig om jeg begynte å slå av lyset og tenne stearinlys. Førstnevnte kunne også blitt litt vanskelig. 

Skrevet

Nei. Jeg var midt i kakebaking, samt at jeg ville ha ungene i seng. Sistnevnte hadde fungert veldig dårlig om jeg begynte å slå av lyset og tenne stearinlys. Førstnevnte kunne også blitt litt vanskelig.

Du kunne jo ha tatt bakingen på et annet tidspunkt. Du valgte å ta det da, det viser jo at du rett og slett ikke brydde deg nok.

Anonymous poster hash: 71b8c...345

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...