Gå til innhold

Dere som er gift..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dro dere fra bryllupsfesten? Klokkeslett?

Anonymous poster hash: 66a02...afe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var bare oss to i bryllupsfesten vår så den varte til langt over sengetid ;)

Giftet oss på ferie, ingen visste om det og vi hadde ikke med oss noen. Ambassaden stilte med vitner og vi gikk ut og spiste en 6-retters deilig middag etterpå, bare vi to, før vi dro på hotellrommet og drakk sjampanje og spiste jordbær :)

Anonymous poster hash: 0d504...664
Skrevet

Tror det var omtrent kl. 01.00, muligens litt senere.

Anonymous poster hash: 2961a...b4a

Skrevet

08.00. Vi var de siste som forlot åstedet.

Skrevet

Det var bare oss to i bryllupsfesten vår så den varte til langt over sengetid ;)

Giftet oss på ferie, ingen visste om det og vi hadde ikke med oss noen. Ambassaden stilte med vitner og vi gikk ut og spiste en 6-retters deilig middag etterpå, bare vi to, før vi dro på hotellrommet og drakk sjampanje og spiste jordbær :)

Dere som svarer på denne måten - er det kun for å fortelle en historie, eller skjønner dere virkelig at det ikke er dette HI spør etter? Jeg lurer virkelig!

Anonymous poster hash: 384ed...20b

Skrevet

23. Migrene og helt utkjørt. Skulle gjerne blitt noen timer til.

Anonymous poster hash: 967fe...65f

Skrevet

Kl 06.00

Skrevet

01.00

Var ingen stor fest vel og merke.

Skrevet

Ca 05-tida. Vi var de siste som forlot lokalet.

Anonymous poster hash: d0f5a...41b

Skrevet

Blei vel litt mer enn jordbær og sjampis på rommet???

Koselig forresten. Sånn jeg kunne tenke meg å gjøre det :)

Skrevet

Jeg husker det ikke helt, men vi begynte festen tidlig, og det var fest for både barn og voksne, så den var uansett ikke til morgenkvisten.

Skrevet

Jeg husker det ikke helt, men vi begynte festen tidlig, og det var fest for både barn og voksne, så den var uansett ikke til morgenkvisten.

Nei, jøje, har du skiftet nick? Fått deg botox, siden du valgte det? :D

Skrevet

Det er bare et midlertidig eksperiment ;) Ingen botox i denne kroppen, foreløpig i alle fall. 

Skrevet

Vi dro sånn i ett-tida om natta.

Da var festen skikkelig igang og hadde vart litt. De fleste var der enda og hadde det moro.

Var viktig for oss å nettopp forlate festen mens den pågikk, og ikke holde ut lengst, siden det var vårt bryllup.

Vi fortsatte vår private fest på våre private "gemakker" mens vi fortsatt var i god form og topp humør :-) og den varte ganske sent..... :-)

Skrevet

Vi var der gjennom hele festen, inkludert nachspielet. Beste festen:)

Anonymous poster hash: ff49b...f50

Skrevet

Rundt kl. 02 :)

Anonymous poster hash: 3241d...7fa

Skrevet

Litt før 04.00

Anonymous poster hash: da3da...515
Skrevet

ca 04 

Var tilbake 08 samme morgen, for vi hadde glemt å bestille / ordne rydding av lokalet. 

Anonymous poster hash: 056c4...c2a
Skrevet

Det lurte jeg på også, dvs først lurte jeg på hvem som hadde så korte antenner at de hadde brukt bildet ditt:-)

Skrevet

Ellers må jeg si jeg har sansen for brudepar som holder koken til siste stund!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...