Gå til innhold

Noen manlige brukere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er alt som før, ja:) Har hatt nettpause på grunn av fødsel:) Finn det då praktisk å flytte frå barn i magen til din baby. Trygt og fint for meg å registrere at også her inne er det mykje fokus på rettskriving, flytting av fokus og rett og slett misnøye....

Mann/gut - kva du enn er; vel møtt - her er det til tider hyggelig og lærerikt, men ein må lære å puste med magen og la folk styre på :))

Barnimagen og Dinbaby deler anonymforum, så her er vi en herlig blanding halvgalninger. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, uansett hvem eller hva man er; det nytter iallefall ikke å være lettskremt eller hårsår om man skal vanke her. :P

Jeg tåler alt:) Etter å ha vært en liten stund på kvinneguiden så syns jeg det er hyggeligere egentlig å være på forumer hvor det er mange damer enn menn. Føler andre menn kan bli lettere frustrert enn damer:)

Hehe, du har ikke vært her lenge, skjønner jeg. ;)

Gjest Jacklost
Skrevet

Vel, uansett hvem eller hva man er; det nytter iallefall ikke å være lettskremt eller hårsår om man skal vanke her. :P

Jeg tåler alt:) Etter å ha vært en liten stund på kvinneguiden så syns jeg det er hyggeligere egentlig å være på forumer hvor det er mange damer enn menn. Føler andre menn kan bli lettere frustrert enn damer:)

Hehe, du har ikke vært her lenge, skjønner jeg. ;)

Her? Nei, jeg var på utkikk etter et nytt forum og så linken til dette forumet på kvinneguiden

Skrevet

Jeg er ny her, er det noen andre mannlige brukere her inne eller er jeg alene?

Hei! Hjertelig velkommen skal du være! Dette er et forum for alle kjønn! ;)

Et par tips på veien fra ei som har vært her en stund...

Les forumreglene.

Skrivefeil et selvfølgelig tillatt, men enkelte brukere har det som sin livsoppgave å slå hardt ned på slikt. Uvisst av hvilken grunn. Ikke ta deg nær av det!

Her er det ofte krangling og ufine kommentarer. Ikke ta det personlig, og ikke ta deg nær av det heller.

Her er det også mange morsomme diskusjoner og flotte mennesker, og det er en grunn til at vi er mange som er stuck her år etter år :)

Anonymous poster hash: 17de8...3e7

Skrevet

Jeg tror dette er en kjent person her inne, Som liker å trolle og tulle.

Nekter å tro at dette er en seriøs profil

Anonymous poster hash: f8868...2e5

Gjest Jacklost
Skrevet

Ka for noe?

Skrevet

Ka for noe?

Finnes en og annen bruker her inne som kjeder seg og poster innlegg etc som ikke nødvendigvis er sanne, gjerne noe som gir litt oppmerksomhet, det er trolling.

Velkommen, forresten, vi trenger helt klart flere menn her inne.

Skrevet

Hmmm, jeg vet ikke jeg. Jeg aner ugler i mosen. Syns jeg kjenner igjen skrivemåten. Men for all del, jeg digger deg allerede!

Anonymous poster hash: 07e95...cb0

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

Ka for noe?

Finnes en og annen bruker her inne som kjeder seg og poster innlegg etc som ikke nødvendigvis er sanne, gjerne noe som gir litt oppmerksomhet, det er trolling.

Jeg kan garantere ihvertfall at jeg aldri har vært medlem her før, hadde ikke hørt om forumet før dagen jeg meldte meg på :) Troll er slitsomt å deale med, er jo flere og flere som troller og spammer forumer nå det siste året

Til dere som tror jeg er en annen bruker som driver og troller, moderator kan lett finne ut om det er tilfelle med å sjekke ut om jeg bruker samme ip adresse som han/hun:) Så får vi den saken ut av verdenen

Endret av Jacklost
Skrevet

Hei Jomfuer. Velkommen tilbake!

Skrevet

Jomfruer, Fru Åsta osv, var det ja! Husket ikke i farta.....

Anonymous poster hash: 07e95...cb0

Skrevet

Ka for noe?

Jeg kan garantere ihvertfall at jeg aldri har vært medlem her før, hadde ikke hørt om forumet før dagen jeg meldte meg på :) Troll er slitsomt å deale med, er jo flere og flere som troller og spammer forumer nå det siste året

Til dere som tror jeg er en annen bruker som driver og troller, moderator kan lett finne ut om det er tilfelle med å sjekke ut om jeg bruker samme ip adresse som han/hun:) Så får vi den saken ut av verdenen

Og der gravde du din egen grav. Kjenner lusa på gangen. ;)

Anonymous poster hash: 3f57e...2de

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

Ka for noe?

Og der gravde du din egen grav. Kjenner lusa på gangen. ;)

Anonymous poster hash: 3f57e...2de

Hva er det du snakker om???

Jeg sier jeg ikke er et troll, om dere tror jeg er en annen bruker så få mod til å sjekke ip min og om jeg har samme ip som den brukeren. Det er enkelt og da slipper jeg all denne anklaginga, dårlig første inntrykk av forumet...

Endret av Jacklost
Skrevet

Wups, glemte et annet, viktig råd;

Etter noen episoder her inne med tidligere nevnte bruker/-e, er det enkelte her inne som automatisk tror nye brukere er denne gamle brukeren, tilbake under nytt nick. Og jo mer du nekter for det, eller prøver å motbevise det, jo mer overbevist blir de over at du er denne gale brukeren. Ikke bry deg om det, fortsett å heng her og delta i tråder, de skjønner snart nok at du ikke er denne brukeren. Ikke godt å si hvem som er gærnest :P

Anonymous poster hash: 17de8...3e7

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg har rapportert fra til en mod om dette så dette blir ordnet forhåptentligvis, syns det er skikkelig ekkelt og ubehagelig å bli anklagd av folk og angripet slikt):

Jeg takker til dere ikke paranoide som har vært snill og gitt meg en varm vellkomst:)

Skrevet

Jeg har rapportert fra til en mod om dette så dette blir ordnet forhåptentligvis, syns det er skikkelig ekkelt og ubehagelig å bli anklagd av folk og angripet slikt):

Jeg takker til dere ikke paranoide som har vært snill og gitt meg en varm vellkomst:)

Et lite tips til; ikke mat trollene. Overse det.

Skrevet

Kult, det er jo akkurat samme reaksjonene som Snei......(hva heter hun siste som holdt på her inne?)) :)

Anonymous poster hash: 683b8...153
Gjest meg&mini
Skrevet

Hei og velkommen til Crazytown☺️☺️

Gjest Jacklost
Skrevet

Siden folk her anklager meg for å være et troll, så gidder jeg ikke å være her og finner meg heller et annet forum. Jeg håper dere catcher hva enn denne brukeren heter slik framtidligere brukere slipper å bli utsatt for samme behandlig som meg

Skrevet

Siden folk her anklager meg for å være et troll, så gidder jeg ikke å være her og finner meg heller et annet forum. Jeg håper dere catcher hva enn denne brukeren heter slik framtidligere brukere slipper å bli utsatt for samme behandlig som meg

Velkommen tilbake når du fått deg barn. :)

Anonymous poster hash: eab5a...c27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...