Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 I går mottok jeg en anmeldelse av en bruker her inne!!! Synes dette er overtramp -håper administrerende kan rydde opp i en omdiskutert tråd! Helst slette den! I anmeldeslen lå det til grunne ting jeg har sagt i saken. Dere burde ha grepet inn å stengt/slettet tråden og søstertråder for lengst!!!! Dette er drøyt! Risikerer dom og bot! Anonymous poster hash: 87b85...4e4
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Anmeldt til hvem? Anonymous poster hash: 9b092...e48
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Hvilken tråd gjelder dette da? Hvordan i alle dager kan folk her inne vite hvem du er da, du er jo anonym/har bare et nick? Er nå vel ingen her som vet hvem du er? Og hvorfor får du dom og bot om du ikke har gjort noe galt? Anonymous poster hash: 01609...9ff
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Er det omskjærings tråden? Anonymous poster hash: 98e23...cde
skjotta Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Anmeldt til hvem? Anonymous poster hash: 9b092...e48 og for hva?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 JEg tror du troller. Som sagt, hvordan kan noen vite hvem du er? Hvis du mener alvor, så må du ta det med moderatorene og admin, og be dem slette trådene eller ordne opp i dette på noe vis. Anonymous poster hash: 01609...9ff
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 Det eneste som kan kvalifisere til straffereaksjoner som dom og bot er vel sjikane, trusler osv, ellers har vi jo ytringsfrihet her i landet. Om du blir straffet regner jeg med det er god grunn til det. Anonymous poster hash: d8b61...685
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #10 Skrevet 29. mars 2014 Sannsynligvis omskjæringstråden. For rasisme. Anonymous poster hash: 76d3f...59b
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #11 Skrevet 29. mars 2014 Det eneste som kan kvalifisere til straffereaksjoner som dom og bot er vel sjikane, trusler osv, ellers har vi jo ytringsfrihet her i landet. Om du blir straffet regner jeg med det er god grunn til det. Anonymous poster hash: d8b61...685 Signerer. Om du får dom og bot må du jo ha gjort noe galt. Anonymous poster hash: 01609...9ff
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #12 Skrevet 29. mars 2014 Sannsynligvis omskjæringstråden. For rasisme. Anonymous poster hash: 76d3f...59b Var da ingen rasisme i omskjæringstråden?? Anonymous poster hash: a80c6...902
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #13 Skrevet 29. mars 2014 JEg tror du troller. Som sagt, hvordan kan noen vite hvem du er? Hvis du mener alvor, så må du ta det med moderatorene og admin, og be dem slette trådene eller ordne opp i dette på noe vis. Anonymous poster hash: 01609...9ff Ip adresse kan spores Men ikke av hvem som helst. for å finne nøyaktig plassering må politiet kobles inn, og de nøster bare opp i slikt i særs alvorlige saker. Og for å finne noens ipadresse her, må man nødvendigvis vite nicket først. Anonymous poster hash: 01609...9ff
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #14 Skrevet 29. mars 2014 Er det badetråden hvor anonymknappen ble glemt? Hvor nicket tidligere hadde opplyst om bloggen sin med fullt navn? La saken ligge og ta det direkte med forumansvarlig ang sletting av tråder. Anonymous poster hash: 033d0...ed1
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #15 Skrevet 29. mars 2014 Straffeloven 140 -den som offentlig oppfordrer eller tilslynder iverksettelsen av en straffbarhandling. -dette betyr fengsel inntil 12??? Mnd Brukeren krever erstatning ifølge av lekkelse av personopplysninger Paragraf 49 - Den behandlingsansvarlige skal erstatte skade som er påstått som følge av at personopplysninger er behandlet i strid med bestemmelser i eller i medhold av loven Videre ligger det utdrag fra omdiskutert tråd jeg kommenterte, melding jeg har sendt på innboksen til brukeren, (anen profil) min ip adresse, Mail adresse, person nummer osv Og et rettslig skrift som jeg må skrive under.! Anonymous poster hash: 87b85...4e4
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #16 Skrevet 29. mars 2014 Sannsynligvis omskjæringstråden. For rasisme. Anonymous poster hash: 76d3f...59b Var da ingen rasisme i omskjæringstråden?? Anonymous poster hash: a80c6...902 Da har du ikke fulgt særlig godt med, for den var full av rasehat og forakt mot etniske grupper! Anonymous poster hash: 76d3f...59b
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #17 Skrevet 29. mars 2014 Men hva gjelder dette da? Hvis det vises til lovparagrafer må det da være en reell sak? Har du truet denne personen? Har du outet denne personen, gitt opplysninger om navn osv til et nick? Er det du som har truet eller outet hun i badetråden, og så har hun anmeldt deg, eller hva? Anonymous poster hash: 01609...9ff
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #18 Skrevet 29. mars 2014 Sannsynligvis omskjæringstråden. For rasisme. Anonymous poster hash: 76d3f...59b Var da ingen rasisme i omskjæringstråden?? Anonymous poster hash: a80c6...902 Da har du ikke fulgt særlig godt med, for den var full av rasehat og forakt mot etniske grupper! Anonymous poster hash: 76d3f...59b Det var det da ikke. Det var forakt mot handlingen! Anonymous poster hash: a80c6...902
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #19 Skrevet 29. mars 2014 Straffeloven 140 -den som offentlig oppfordrer eller tilslynder iverksettelsen av en straffbarhandling. -dette betyr fengsel inntil 12??? Mnd Brukeren krever erstatning ifølge av lekkelse av personopplysninger Paragraf 49 - Den behandlingsansvarlige skal erstatte skade som er påstått som følge av at personopplysninger er behandlet i strid med bestemmelser i eller i medhold av loven Videre ligger det utdrag fra omdiskutert tråd jeg kommenterte, melding jeg har sendt på innboksen til brukeren, (anen profil) min ip adresse, Mail adresse, person nummer osv Og et rettslig skrift som jeg må skrive under.! Anonymous poster hash: 87b85...4e4 Ja, da har du vel lekket personopplysninger, og politiet har dette dokumentert. Flott at de tar slike ulovlige handlinger på alvor. Anonymous poster hash: d8b61...685
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #20 Skrevet 29. mars 2014 Stalker! Anonymous poster hash: 033d0...ed1
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #21 Skrevet 29. mars 2014 JEg tror du troller. Som sagt, hvordan kan noen vite hvem du er? Hvis du mener alvor, så må du ta det med moderatorene og admin, og be dem slette trådene eller ordne opp i dette på noe vis. Anonymous poster hash: 01609...9ff Ip adresse kan spores Men ikke av hvem som helst. for å finne nøyaktig plassering må politiet kobles inn, og de nøster bare opp i slikt i særs alvorlige saker. Og for å finne noens ipadresse her, må man nødvendigvis vite nicket først. Anonymous poster hash: 01609...9ff Moderator og admin kan klikke på bruker og se hvor dem bor og navn Hvis man har registrert ekte navn og adresse, ja. Det tror jeg de færreste gjør her, mtp. hvor store sikkerhetsglipp det tidligere har vært. Alt de får se er ip-adressen min og en tullemailadresse som ikke inneholder navn. De må koble inn politiet for å spore hvem som eier ip-adressen (men kan selvfølgelig selv sjekke hvilken by jeg befinner meg i, men det kan fort stå at man bor i Bergen når man bor i Oslo, avhengig av serverbeliggenhet for eksempel). Anonymous poster hash: b88c0...caf
amandine Skrevet 29. mars 2014 #22 Skrevet 29. mars 2014 Egentlig ok at du postet dette, HI. Kanskje flere tenker seg om en ekstra gang før de spyr ut galle og oppgulp. Det er mange her inne som regelmessig burde skamme seg, mange som skulle hatt ekstra filter og litt mer dannelse. Håper du lærer, at du ser rekkevidden av handlingene dine, og at det ordner seg.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #23 Skrevet 29. mars 2014 JEg tror du troller. Som sagt, hvordan kan noen vite hvem du er? Hvis du mener alvor, så må du ta det med moderatorene og admin, og be dem slette trådene eller ordne opp i dette på noe vis. Anonymous poster hash: 01609...9ff Ip adresse kan spores Men ikke av hvem som helst. for å finne nøyaktig plassering må politiet kobles inn, og de nøster bare opp i slikt i særs alvorlige saker. Og for å finne noens ipadresse her, må man nødvendigvis vite nicket først. Anonymous poster hash: 01609...9ff Moderator og admin kan klikke på bruker og se hvor dem bor og navn Hvis man har registrert ekte navn og adresse, ja. Det tror jeg de færreste gjør her, mtp. hvor store sikkerhetsglipp det tidligere har vært. Alt de får se er ip-adressen min og en tullemailadresse som ikke inneholder navn. De må koble inn politiet for å spore hvem som eier ip-adressen (men kan selvfølgelig selv sjekke hvilken by jeg befinner meg i, men det kan fort stå at man bor i Bergen når man bor i Oslo, avhengig av serverbeliggenhet for eksempel). Anonymous poster hash: b88c0...caf Jeg lagde et forum nylig og da jeg var på listen over brukere og trykket på meg selv kom det opp eksakt adresse, gate nummer osv Anonymous poster hash: 1e8b3...c24
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #24 Skrevet 29. mars 2014 JEg tror du troller. Som sagt, hvordan kan noen vite hvem du er? Hvis du mener alvor, så må du ta det med moderatorene og admin, og be dem slette trådene eller ordne opp i dette på noe vis. Anonymous poster hash: 01609...9ff Ip adresse kan sporesMen ikke av hvem som helst. for å finne nøyaktig plassering må politiet kobles inn, og de nøster bare opp i slikt i særs alvorlige saker.Og for å finne noens ipadresse her, må man nødvendigvis vite nicket først. Anonymous poster hash: 01609...9ff Moderator og admin kan klikke på bruker og se hvor dem bor og navnHvis man har registrert ekte navn og adresse, ja. Det tror jeg de færreste gjør her, mtp. hvor store sikkerhetsglipp det tidligere har vært. Alt de får se er ip-adressen min og en tullemailadresse som ikke inneholder navn. De må koble inn politiet for å spore hvem som eier ip-adressen (men kan selvfølgelig selv sjekke hvilken by jeg befinner meg i, men det kan fort stå at man bor i Bergen når man bor i Oslo, avhengig av serverbeliggenhet for eksempel). Anonymous poster hash: b88c0...caf Jeg lagde et forum nylig og da jeg var på listen over brukere og trykket på meg selv kom det opp eksakt adresse, gate nummer osv Anonymous poster hash: 1e8b3...c24 Det er mulig å sjekke via Google maps, når du selv er på ip-adressen. Det er ikke mulig å sjekke andres adresse på den måten. Med mindre du er politi og har retten på din side. Anonymous poster hash: b88c0...caf
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #25 Skrevet 29. mars 2014 JEg tror du troller. Som sagt, hvordan kan noen vite hvem du er? Hvis du mener alvor, så må du ta det med moderatorene og admin, og be dem slette trådene eller ordne opp i dette på noe vis. Anonymous poster hash: 01609...9ff Ip adresse kan sporesMen ikke av hvem som helst. for å finne nøyaktig plassering må politiet kobles inn, og de nøster bare opp i slikt i særs alvorlige saker.Og for å finne noens ipadresse her, må man nødvendigvis vite nicket først. Anonymous poster hash: 01609...9ff Moderator og admin kan klikke på bruker og se hvor dem bor og navnHvis man har registrert ekte navn og adresse, ja. Det tror jeg de færreste gjør her, mtp. hvor store sikkerhetsglipp det tidligere har vært. Alt de får se er ip-adressen min og en tullemailadresse som ikke inneholder navn. De må koble inn politiet for å spore hvem som eier ip-adressen (men kan selvfølgelig selv sjekke hvilken by jeg befinner meg i, men det kan fort stå at man bor i Bergen når man bor i Oslo, avhengig av serverbeliggenhet for eksempel). Anonymous poster hash: b88c0...caf Jeg lagde et forum nylig og da jeg var på listen over brukere og trykket på meg selv kom det opp eksakt adresse, gate nummer osv Anonymous poster hash: 1e8b3...c24 Det er mulig å sjekke via Google maps, når du selv er på ip-adressen. Det er ikke mulig å sjekke andres adresse på den måten. Med mindre du er politi og har retten på din side. Anonymous poster hash: b88c0...caf Da var det nok spesielt tilfelle med det forumet jeg kunne sjekke det på Anonymous poster hash: 1e8b3...c24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå