Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Jenta blir seks år nå på våren. Vi hadde alle jentene hjemme på selskap i fjor. I år har vi ikke lyst, men er det rart om det ikke blir bursdag med bhg? Blir jo med familie og venner da. Hva tenker dere? Legger til at det er mange bursdager nå på våren i bhg, så hun kommer sikkert til å bli invitert til flere. Anonymous poster hash: f45da...9c8
Swana Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Hvem er "vi"? Vil ikke jenta selv ha selskap? Vet iallfall at det hadde blitt et enormt savn hos min dersom han ikke fikk feiret dagen sin med vennene fra bhg...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Jeg hadde ikke annet en familiebursdag. Gikk bra det Anonymous poster hash: f45da...9c8
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Min jente hadde blitt enormt skuffet hvis vi hadde droppet selskapet hennes. Men hvem er "vi", vil det si at hun ikke vil ha selskap selv? Hvis ja, så er det vel greit. Vi har noen i barnehagen som pleier å dukke opp i selskaper, men som ikke inviterer tilbake. Tror ikke de har selskap. Andre igjen begynte ikke med selskap før barna var 5, eller de har hatt rene gutteburdager for å ha blandet året etter. Det får være opp til en hver om man vil feire eller ikke, men hadde ikke droppet det hvis barnet ville feire. Anonymous poster hash: 97e64...c1a
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Hvorfor vil ikke jenta ha selskap? Eller er det du som ikke gidder lage selskap. Anonymous poster hash: 31831...83d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå