Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Jeg går over på AAP nå i april. Det jeg lurer på er om skattepengene har noen innvirkning på pengene en får utbetalt den mnd ( juni ) ? Skal på et informasjonsmøte snart, men får alltid så mange svar her inne. Dere er jammen en god gjeng å ha Anonymous poster hash: d2330...a0e
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Tusen takk for svar mange kloke damer her som kan svare på det meste. Kan jeg da spør i samme slengen, jeg får ferie penger fra jobben i juni, har det innvirkning? Anonymous poster hash: d2330...a0e
LittLykkelig Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Tusen takk for svar mange kloke damer her som kan svare på det meste. Kan jeg da spør i samme slengen, jeg får ferie penger fra jobben i juni, har det innvirkning?Anonymous poster hash: d2330...a0e Tror ikke det altså.. Går ikke på AAP, men tror ikke skattepenger fra året før har innvirkning.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Verken skattepenger eller feriepenger har innvirkning. Det er fra tidligere, fra før du begynte på AAP, og ikke fra noe du gjør mens du mottar AAP. Anonymous poster hash: 2690c...b6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå