Gå til innhold

Ah, hvilken barnevogn skal vi kjøpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid vært fast bestemt på Simo kombi eller emmaljunga edge duo combi med sportsunderstellet (det som er vendbart). 
Men Simo-vognene har fått så grusomt stygge design og sportsunderstellet er ikke i salg lengre (liker ikke å trille de andre understellene). Jeg ønsker å kjøpe ei helt ny vogn, da dette er vårt første barn. Men nå finner jeg absolutt ingen jeg liker, og 3-hjulinger er ikke aktuelt. Jeg vil ha ei stor og stødig vogn, da vi triller mye i marka og klimaet her er veldig varierende. 
Vil ikke ha kommentarer på at jeg kommer til å slite meg ut, at det er en uhamselig vogn osv, men jeg er ikke noe kjøpesenterdame. Jeg vil ha ei "traktorvogn"! :)

Pris og plass har null betydning, ikke vekt heller. 

Anonymous poster hash: 25195...9ca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå for emaljunga den er den ultimate traktor👍Simo er en ubrukelig gynge spør du meg

Skrevet

Tror nok at en trehjuling er langt mer egnet til det formålet, men... :)

Anonymous poster hash: 155b2...cdf

Skrevet

Tror nok at en trehjuling er langt mer egnet til det formålet, men... :)

Anonymous poster hash: 155b2...cdf

Men det vil jeg ikke ha, synes rett og slett de er stygge! :P

Skrevet

Tfk, city cross

Ikke kombivogn. Ta duo.

Kombi har mindre bag del og er tyngre

Anonymous poster hash: 6593a...bcc

Skrevet

Hva med Brio da? Finere og lettere enn simo, og like god i terreng.

Skrevet

Definitivt Emmaljunga!

Anonymous poster hash: 3d4c9...983
Skrevet

Hva med Brio da? Finere og lettere enn simo, og like god i terreng.

Har lyst på vendbart understell… Liker heller ikke designet på brio, har aldri likt den vogna :( Tror jeg er litt for kresen

Skrevet

Jeg hadde samme kriterier som deg (bare at jeg skulle ha duo) og sto på de samme vognene.

Selv om fronten på simo er skrå og etter min mening stygg, så gikk vi for simo duo da emmajunga har så mye mønster og unødvendig dill og kvisskvass.

Jeg er i allefall veldig fornøyd med Simoen min. God og robust.

Skrevet

Emmaljunga edge duo er vognen for deg høres det ut som :) 

Anonymous poster hash: 17d02...02a
Skrevet

Emmaljunga edge duo er vognen for deg høres det ut som :)

Anonymous poster hash: 17d02...02a

Er den jeg VIL ha, men så irriterer det meg så grenseløst at jeg ikke kan få sportsunderstellet til den :( 

Men får vel bare se om jeg finner ei brukt vogn i dette området, men det er så få til salgs (Bor en øde plass i Nord:P ). Dem selger heller ikke Emmaljuga her jeg bor, og andre forretninger kan heller ikke sende i posten. Kjedelig å ha Simo, alle andre har det her vi bor. 

Skrevet

Teutonia elegance ? Med de minste hjulene.

Fantastisk å trille.

Skrevet

Tror nok at en trehjuling er langt mer egnet til det formålet, men... :)Anonymous poster hash: 155b2...cdf

Men det vil jeg ikke ha, synes rett og slett de er stygge! :PAnonymous poster hash: 25195...9ca

Så kjøp en fin, upraktisk vogn med 4 hjul.

Anonymous poster hash: 29593...faf

Skrevet

Teutonia elegance ? Med de minste hjulene.

Fantastisk å trille.

Den var desverre ikke helt min stil. 

Føler den kunne passet mer om jeg var i søt bydame, og ikke noe vogn som tåler hardt bruk :)

Skrevet

Emmaljunga city cross! :) Verdens best vogn!!

Anonymous poster hash: eaca7...3d1
Skrevet

Hæ, er ikke sportsunderstellet i salg lengre? Det er jo genialt! Søk litt rundt og se om det er noen butikker som fortsatt har inne på lager med sportsunderstell:)

Anonymous poster hash: 68f81...0b7

Skrevet

Hæ, er ikke sportsunderstellet i salg lengre? Det er jo genialt! Søk litt rundt og se om det er noen butikker som fortsatt har inne på lager med sportsunderstell:)

Anonymous poster hash: 68f81...0b7

Hjelper desverre ikke så mye, da emmaljunga ikke har lov til å sende vognene… :(

Skrevet

Jeg hadde en basson roma duo. Fantastisk vogn. Med stor og romslig bag, og fire store gode hjul, ikke tre, som jeg og syntes er forferdelig stygge!

Anonymous poster hash: 758e1...25e

Skrevet

Hvorfor vil du ha vendbart understell? Enkelt å bare klikke bag/sittedel andre veien :P

Anonymous poster hash: 3db3c...ef5

Skrevet

De sender fra bebito i Trondheim

Skrevet

Hvorfor vil du ha vendbart understell? Enkelt å bare klikke bag/sittedel andre veien :P

Anonymous poster hash: 3db3c...ef5

Det vet jeg faktisk ikke, men synes det er veldig praktisk :) Men synes også at emmaljungaen og simo-vogna med vendbart understell har vært fantastisk gode å trille, og derfor har de vært høyt på ønskelista. 

Har også prøvd andre understell til emmaljunga, men synes de virket mye smalere i håndtaket (vet at de ikke er det) siden de svinger litt mer innover. 

Og det praktiske med emmaljunga med sportsunderstell er at håndtaket er "rett" hele veien, og ikke slik som får en knekk om man regulerer høyden. Det synes jeg er så tungt å trille i bakker.

Skrevet

På hjemmesidene til emmaljunga står det at Edge duo kan leveres med 8 ulike understell og deriblant sport chassi..

Anonymous poster hash: b8b83...7ea

Skrevet

De sender fra bebito i Trondheim

Er du sikker?

Gjør de det kan de miste retten til å selge Emmaljunga, og tingene som blir sendt mister garantien. Dette er emmaljunga ekstremt nøye på, er ikke lov til å sende en stelleveske engang :P

Anonymous poster hash: c242e...b95

Skrevet

Hva med teutonia prestige. Den har 3 hjul, vendbart håndtak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...