Gå til innhold

Er dette sunt eller usunt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykt mye karbohydrater

 

Anonymous poster hash: e5a0f...fbe

Skrevet

Selv om det er lite av det som er sukker?



Anonymous poster hash: aff97...f37
Skrevet

Ikke direkte sunt. Mye sukker i.

 

Anonymous poster hash: f6c6d...6a1

Skrevet

Elsker den der! Spiste 2 store opsjoner på jobb i dag.. Men om det er sunt vet jeg ikke. Smaker nesten litt for godt til å være sunt?!

Skrevet

I tillegg til mye sukker er det også høyt kaloriinnhold.

Skrevet

Det var vel for godt til å være sant... 



Anonymous poster hash: aff97...f37
Skrevet

Mye kalorier og mye sukker… Ikke noe jeg ville valgt som enn god og sunn frokost hver dag, men innimellom. 



Anonymous poster hash: abfd6...fa7
Skrevet

Fryktelig usunn! Alle frokostblandinger med mer enn 12gr sukker er usunne og bør unngås ifølge ernæringsfysiolog.

 

Anonymous poster hash: 7c153...4cc

Skrevet

30 g = 134,4 kcal

Yoghurt naturell 100 g = 69 kcal

 

= 203,4 kcal.

 

Dette er en frokost eller lunsj



Anonymous poster hash: b5dce...bd2
Skrevet

Er nok ikke sunn. Men så godt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...