Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Kan man spise mye av det, eller er det lett å legge på seg? Det var veldig godt. Skjønner ikke sånne tabeller med næringsinnhold, men antar noen her gjør det. http://www.mollerens.no/Produkter/Frokost/Opplagt/Opplagt-Granola-Eple-og-Kanel/ Anonymous poster hash: aff97...f37
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Sykt mye karbohydrater Anonymous poster hash: e5a0f...fbe
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Selv om det er lite av det som er sukker? Anonymous poster hash: aff97...f37
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Ikke direkte sunt. Mye sukker i. Anonymous poster hash: f6c6d...6a1
*piami* Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Elsker den der! Spiste 2 store opsjoner på jobb i dag.. Men om det er sunt vet jeg ikke. Smaker nesten litt for godt til å være sunt?!
Guttaboys Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 I tillegg til mye sukker er det også høyt kaloriinnhold.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Det var vel for godt til å være sant... Anonymous poster hash: aff97...f37
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 Mye kalorier og mye sukker… Ikke noe jeg ville valgt som enn god og sunn frokost hver dag, men innimellom. Anonymous poster hash: abfd6...fa7
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 Fryktelig usunn! Alle frokostblandinger med mer enn 12gr sukker er usunne og bør unngås ifølge ernæringsfysiolog. Anonymous poster hash: 7c153...4cc
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #10 Skrevet 29. mars 2014 30 g = 134,4 kcal Yoghurt naturell 100 g = 69 kcal = 203,4 kcal. Dette er en frokost eller lunsj Anonymous poster hash: b5dce...bd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå