Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Veldig usikker på hva jeg skal gjøre her. Har ingen planer om sommerferie ennå, men bf har spurt om jeg og sønnen vil være med til syden med han, dama og deres baby som da vil være 6mnd. Fprholdet mellom meg og bf har vært bra i 2014, men før det til tider veldig dårlig. Håper det fortsetter som nå, for ting går veldig bra. Vet ikke om jeg skal si ja til dette jeg. Må i så fall ha egen leilighet til meg og sønnen (som kanskje sover litt hos bf?). Hvem betaler hva? Har dere damer gjort noe sånt og hvordan gikk det? Jeg har ingen andre å dra til syden med denne sommeren, så alternative blir fire uker på hytta.. hmm, trenger erfaringer.. Anonymous poster hash: 940ea...f5a
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Helt ærlig hadde jeg nok heller dratt alene med barnet til syden. Anonymous poster hash: 2df5b...1f6
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Helt ærlig hadde jeg nok heller dratt alene med barnet til syden. Anonymous poster hash: 2df5b...1f6 Hadde det vært en mulighet hadde jeg sikkert gjort det. Men det tør jeg rett og slett ikke! Hl Anonymous poster hash: 940ea...f5a
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Jeg reiste til syden med barnefar , barnet og hans søster. Aldri mer for å si det sånn. Verste ferien jeg har hatt. Anonymous poster hash: 1d2a2...fdb
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 ikke send barnet alene med dem! jeg er stemor, synest selv jeg har vært både snill og flink med ungene hans. men jeg var nok ikke like oppmerksom på dem og deres sikkerhet når de var små, som jeg er med mine egne nå. deres fokus er nok hverandre og babyen. i alke fall hennes. er man ikke oppmerksom nok ved bassengkant, strand, foljemengder, trafikk kan ting gort bli farlig. for meg car det uvitenhet og uerfarenhet og muligens litt egoisme, egosentrert. vi car på flere ferier med dem, og tenker litt det var et under det gikk fint, i alle fall i forhold til jønemira heg er nå. menn er ikke alltid like gokyserte på ungenes ce og vel som mødre. Anonymous poster hash: 262e4...b4b
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Helt ærlig hadde jeg nok heller dratt alene med barnet til syden. Anonymous poster hash: 2df5b...1f6 Hadde det vært en mulighet hadde jeg sikkert gjort det. Men det tør jeg rett og slett ikke! Hl Anonymous poster hash: 940ea...f5a Tør ikke? Nei da hadde jeg nok blitt værende hjemme isåfall:) 4 uker på hytta er jammen ikke verdens undergang:) Anonymous poster hash: 2df5b...1f6
humlemamma Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Hvordan er forholdet mellom deg og bf's kjæreste da? Jeg ser ikke hvorfor det her ikke skulle gå fint om dere er gode venner alle tre. Du kan jo tilby deg å passe babyen en kveld eller to også, sånn at de kan spise middag alene? Tenk deg så koselig hvis bf vil ut med sønnen og du og bf's kjæreste kan sitte og skravle med et glass vin eller noe da?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 ikke send barnet alene med dem! jeg er stemor, synest selv jeg har vært både snill og flink med ungene hans. men jeg var nok ikke like oppmerksom på dem og deres sikkerhet når de var små, som jeg er med mine egne nå. deres fokus er nok hverandre og babyen. i alke fall hennes. er man ikke oppmerksom nok ved bassengkant, strand, foljemengder, trafikk kan ting gort bli farlig. for meg car det uvitenhet og uerfarenhet og muligens litt egoisme, egosentrert. vi car på flere ferier med dem, og tenker litt det var et under det gikk fint, i alle fall i forhold til jønemira heg er nå. menn er ikke alltid like gokyserte på ungenes ce og vel som mødre. Anonymous poster hash: 262e4...b4b Om du virkelig er stemor eller et troll blir vel et mysterium., men jeg tror faktisk du er inne på noe viktig! Anonymous poster hash: 2df5b...1f6
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 Hvordan er forholdet mellom deg og bf's kjæreste da? Jeg ser ikke hvorfor det her ikke skulle gå fint om dere er gode venner alle tre. Du kan jo tilby deg å passe babyen en kveld eller to også, sånn at de kan spise middag alene? Tenk deg så koselig hvis bf vil ut med sønnen og du og bf's kjæreste kan sitte og skravle med et glass vin eller noe da? Forholdet oss i mellom er veldig fint. Aldri vært noe problemer der, vi prater og skravler som venninne om vi har god tid når guttungen leveres Hl Anonymous poster hash: 940ea...f5a
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #10 Skrevet 29. mars 2014 ikke send barnet alene med dem! jeg er stemor, synest selv jeg har vært både snill og flink med ungene hans. men jeg var nok ikke like oppmerksom på dem og deres sikkerhet når de var små, som jeg er med mine egne nå. deres fokus er nok hverandre og babyen. i alke fall hennes. er man ikke oppmerksom nok ved bassengkant, strand, foljemengder, trafikk kan ting gort bli farlig. for meg car det uvitenhet og uerfarenhet og muligens litt egoisme, egosentrert. vi car på flere ferier med dem, og tenker litt det var et under det gikk fint, i alle fall i forhold til jønemira heg er nå. menn er ikke alltid like gokyserte på ungenes ce og vel som mødre. Anonymous poster hash: 262e4...b4b Han får ikke dra med gutten vår alene. Det visste han og spurte derfor om vi ikke kunne dra som venner/ merkelig liten familie Hl Anonymous poster hash: 940ea...f5a
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #11 Skrevet 29. mars 2014 Han får ikke reise med gutten. I alle dager. Det er da like mye hans barn. Og er det slik at en domstol har bestemt at han ikke får være alene med gutten, så ville jeg hvertfall ikke reist på ferie med dem. For da må det jo være noe alvorlig galt med han. Du har iallefall ingen hjemmel for å bestemme hvor far får reise på ferie med sønnen. Anonymous poster hash: 6b922...919
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #12 Skrevet 29. mars 2014 Han får ikke reise med gutten. I alle dager. Det er da like mye hans barn. Og er det slik at en domstol har bestemt at han ikke får være alene med gutten, så ville jeg hvertfall ikke reist på ferie med dem. For da må det jo være noe alvorlig galt med han. Du har iallefall ingen hjemmel for å bestemme hvor far får reise på ferie med sønnen. Anonymous poster hash: 6b922...919 Tenkt på at gutten kann være liten og at set blir for lenge borte? Eller at far nesten ikke har hatt samvær? Anonymous poster hash: 2df5b...1f6
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #13 Skrevet 29. mars 2014 Jeg personlig kunne fint reist på ferie med barnefar, hans nye dame og deres felles barn. Jeg og damen til bf pleier ofte å finne på ting sammen med barna, men vi møtes aldri uten dem. Vi har et godt forhold og kan prate veldig fint sammen. Skjønner ikke hvorfor man skal gjøre seg fiendtlig mot dem som skal ta vare på vårt aller kjæreste Men du må selv kjenne på hvordan forhold dere har, og om du tror det vil gå fint for dere å reise sammen. JEG kunne gjort det, men det er fordi jeg vet vi hadde gått fint sammen. Jeg og bf skiltes som venner og har aldri kranglet om barna. Begge har svelget noen kameler, men det har lønt seg på absolutt ALLE områdere for alle. Og alle har det fint Anonymous poster hash: e5b3a...0c5
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #14 Skrevet 29. mars 2014 Helt ærlig hadde jeg nok heller dratt alene med barnet til syden. Anonymous poster hash: 2df5b...1f6 Hadde det vært en mulighet hadde jeg sikkert gjort det. Men det tør jeg rett og slett ikke! Hl Anonymous poster hash: 940ea...f5a Vet du, jeg hadde sagt ja til det jeg. Anonymous poster hash: f4404...326
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #15 Skrevet 29. mars 2014 Han får ikke reise med gutten. I alle dager. Det er da like mye hans barn. Og er det slik at en domstol har bestemt at han ikke får være alene med gutten, så ville jeg hvertfall ikke reist på ferie med dem. For da må det jo være noe alvorlig galt med han. Du har iallefall ingen hjemmel for å bestemme hvor far får reise på ferie med sønnen. Anonymous poster hash: 6b922...919 Hehe, ja du kan så si. Nå er det engang slik at du ikke aner hvorfor bf ikke får ta med seg gutten alene til syden selv om han er 5 år. Sånn er situasjonen her. Hvorfor spiller ingen rolle i denne sammenhengen Hl Anonymous poster hash: 940ea...f5a
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #16 Skrevet 29. mars 2014 Helt ærlig hadde jeg nok heller dratt alene med barnet til syden. Anonymous poster hash: 2df5b...1f6 Hadde det vært en mulighet hadde jeg sikkert gjort det. Men det tør jeg rett og slett ikke! Hl Anonymous poster hash: 940ea...f5a Vet du, jeg hadde sagt ja til det jeg. Anonymous poster hash: f4404...326 Ja jeg heller mot å bli med på det. Da får vi alle en fin ferie, og har også tre uker vi kan være på hytta vin vin for alle Hl Anonymous poster hash: 940ea...f5a
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #17 Skrevet 29. mars 2014 Han får ikke reise med gutten. I alle dager. Det er da like mye hans barn. Og er det slik at en domstol har bestemt at han ikke får være alene med gutten, så ville jeg hvertfall ikke reist på ferie med dem. For da må det jo være noe alvorlig galt med han. Du har iallefall ingen hjemmel for å bestemme hvor far får reise på ferie med sønnen. Anonymous poster hash: 6b922...919 Hehe, ja du kan så si. Nå er det engang slik at du ikke aner hvorfor bf ikke får ta med seg gutten alene til syden selv om han er 5 år. Sånn er situasjonen her. Hvorfor spiller ingen rolle i denne sammenhengen Hl Anonymous poster hash: 940ea...f5a Hvis far ikke er i stand til å ta vare på gutten i syden alene, ville jeg aldri blitt med på turen heller. Sånne ubrukelige folk gidder jeg ikke menge meg med! Anonymous poster hash: 08ede...c50
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #18 Skrevet 29. mars 2014 Han får ikke reise med gutten. I alle dager. Det er da like mye hans barn. Og er det slik at en domstol har bestemt at han ikke får være alene med gutten, så ville jeg hvertfall ikke reist på ferie med dem. For da må det jo være noe alvorlig galt med han. Du har iallefall ingen hjemmel for å bestemme hvor far får reise på ferie med sønnen. Anonymous poster hash: 6b922...919 Hehe, ja du kan så si. Nå er det engang slik at du ikke aner hvorfor bf ikke får ta med seg gutten alene til syden selv om han er 5 år. Sånn er situasjonen her. Hvorfor spiller ingen rolle i denne sammenhengen Hl Anonymous poster hash: 940ea...f5a Hvis far ikke er i stand til å ta vare på gutten i syden alene, ville jeg aldri blitt med på turen heller. Sånne ubrukelige folk gidder jeg ikke menge meg med! Anonymous poster hash: 08ede...c50 Enig med deg! Det er faktisk vanskelig å få restriksjoner på samvær i Norge. Da skal det være alvorlige ting som ligger til grunn. Så da hadde ikke jeg giddet å bli med som " støttekontakt" til syden. Anonymous poster hash: 6b922...919
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #19 Skrevet 29. mars 2014 ikke send barnet alene med dem! jeg er stemor, synest selv jeg har vært både snill og flink med ungene hans. men jeg var nok ikke like oppmerksom på dem og deres sikkerhet når de var små, som jeg er med mine egne nå. deres fokus er nok hverandre og babyen. i alke fall hennes. er man ikke oppmerksom nok ved bassengkant, strand, foljemengder, trafikk kan ting gort bli farlig. for meg car det uvitenhet og uerfarenhet og muligens litt egoisme, egosentrert. vi car på flere ferier med dem, og tenker litt det var et under det gikk fint, i alle fall i forhold til jønemira heg er nå. menn er ikke alltid like gokyserte på ungenes ce og vel som mødre. Anonymous poster hash: 262e4...b4b Jeg er stemor også og kjenner meg igjen. Signerer denne. Anonymous poster hash: d72d6...341
Appelsinpiken Skrevet 29. mars 2014 #20 Skrevet 29. mars 2014 ikke send barnet alene med dem! jeg er stemor, synest selv jeg har vært både snill og flink med ungene hans. men jeg var nok ikke like oppmerksom på dem og deres sikkerhet når de var små, som jeg er med mine egne nå. deres fokus er nok hverandre og babyen. i alke fall hennes. er man ikke oppmerksom nok ved bassengkant, strand, foljemengder, trafikk kan ting gort bli farlig. for meg car det uvitenhet og uerfarenhet og muligens litt egoisme, egosentrert. vi car på flere ferier med dem, og tenker litt det var et under det gikk fint, i alle fall i forhold til jønemira heg er nå. menn er ikke alltid like gokyserte på ungenes ce og vel som mødre. Anonymous poster hash: 262e4...b4b Jeg er stemor også og kjenner meg igjen. Signerer denne. Anonymous poster hash: d72d6...341 Er også stemor, og kjenner meg overhode ikke igjen. Risikerer ingenting med mine barns søsken. Om ikke annet så er jeg ekstra påpasselig siden jeg tross alt har ansvaret for et barn som ikke er mitt.
humlemamma Skrevet 31. mars 2014 #21 Skrevet 31. mars 2014 Hvordan er forholdet mellom deg og bf's kjæreste da? Jeg ser ikke hvorfor det her ikke skulle gå fint om dere er gode venner alle tre. Du kan jo tilby deg å passe babyen en kveld eller to også, sånn at de kan spise middag alene? Tenk deg så koselig hvis bf vil ut med sønnen og du og bf's kjæreste kan sitte og skravle med et glass vin eller noe da? Forholdet oss i mellom er veldig fint. Aldri vært noe problemer der, vi prater og skravler som venninne om vi har god tid når guttungen leveres Hl Anonymous poster hash: 940ea...f5a Da synes jeg du skal kaste deg i det jeg Om det blir vanskelig (ser ingen grunn til at det skulle bli det om dere har et fint forhold) så får du og gutten være bare dere to da, da har du uansett tryggheten med noen kjente i nærheten om noe skulle skje. Snakk med bf og kjæresten hans om det på forhånd, at dere avtaler at alle har lov å si fra om det ikke fungerer, sånn at dere evt kan dele dere opp mer. Jeg drømmer om å ha bedre forhold til mitt barns stemor, jeg føler jeg har forsøkt, men hun vil ikke snakke med meg og gjemmer seg unna både ved levering og henting. Det er vondt, for jeg skjønner ikke hvorfor. Har prøvd å invitere de på bursdagen til frøkna, men det er bare bf som dukker opp, ikke søsknene hennes heller. Du som har et sånt forhold til de, burde nyte det og tenke at det er helt supert! Jeg misunner deg ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #22 Skrevet 31. mars 2014 ikke send barnet alene med dem! jeg er stemor, synest selv jeg har vært både snill og flink med ungene hans. men jeg var nok ikke like oppmerksom på dem og deres sikkerhet når de var små, som jeg er med mine egne nå. deres fokus er nok hverandre og babyen. i alke fall hennes. er man ikke oppmerksom nok ved bassengkant, strand, foljemengder, trafikk kan ting gort bli farlig. for meg car det uvitenhet og uerfarenhet og muligens litt egoisme, egosentrert. vi car på flere ferier med dem, og tenker litt det var et under det gikk fint, i alle fall i forhold til jønemira heg er nå. menn er ikke alltid like gokyserte på ungenes ce og vel som mødre. Anonymous poster hash: 262e4...b4b Jeg er stemor også og kjenner meg igjen. Signerer denne. Anonymous poster hash: d72d6...341 Er også stemor, og kjenner meg overhode ikke igjen. Risikerer ingenting med mine barns søsken. Om ikke annet så er jeg ekstra påpasselig siden jeg tross alt har ansvaret for et barn som ikke er mitt. Enda en stemor her, og av den sorten som t.o.m var kjemperedd for å kjøre bil med stesønnen min tidligere - har kommet meg litt nå da, men er nok MINST like påpasselig med ham som med mine små snupper fremdeles ja... Anonymous poster hash: 48cae...980
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #23 Skrevet 31. mars 2014 ikke send barnet alene med dem! jeg er stemor, synest selv jeg har vært både snill og flink med ungene hans. men jeg var nok ikke like oppmerksom på dem og deres sikkerhet når de var små, som jeg er med mine egne nå. deres fokus er nok hverandre og babyen. i alke fall hennes. er man ikke oppmerksom nok ved bassengkant, strand, foljemengder, trafikk kan ting gort bli farlig. for meg car det uvitenhet og uerfarenhet og muligens litt egoisme, egosentrert. vi car på flere ferier med dem, og tenker litt det var et under det gikk fint, i alle fall i forhold til jønemira heg er nå. menn er ikke alltid like gokyserte på ungenes ce og vel som mødre. Anonymous poster hash: 262e4...b4b Jeg er stemor også og kjenner meg igjen. Signerer denne. Anonymous poster hash: d72d6...341 Er også stemor, og kjenner meg overhode ikke igjen. Risikerer ingenting med mine barns søsken. Om ikke annet så er jeg ekstra påpasselig siden jeg tross alt har ansvaret for et barn som ikke er mitt. Kjenner meg heller ikke igjen. Mannens barn fra tidligere ekteskap er mine barns søsken, og når de er hos oss har jeg ansvar for dem. Selvsagt tar jeg det alvorlig! Og jeg synes det er drøyt å påstå at fedre generelt er dårlige til å passe på ungene sine. Anonymous poster hash: 58bd0...692
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #24 Skrevet 31. mars 2014 Først hvem er det du evt gjør det for? Barnet ditt? Da hadde jeg strekt meg langt, siden han ikke kan reise alene med far, Jeg hadde spurt den nye dama va hun syntes jeg, gitt henne sjansen til og være helt ærlig, vil hun ikke ha dere med så er det helt greit. Vist hun synes det er geit, hadde jeg satt meg ned med henne og eksen og planlagt, hvordan de tenker, hvor deres sønn skal sove, hvor mye dere betaler hver. Og så hadde jeg tilbudt meg og sitte bàrnevakt en kveld så de fikk gå ut og spise. Evt bare eks og ny dama og ditt barn. Jeg blir sjokkert over dere som ikke ville passet deres stebarn skikkelig?!?! Skremmende!!! Er dere slik når dere har ansvaret for andre sine barn?? Om det er venners eller naboens?? Har jeg ansvar for andre sine barn passer jeg ekstra godt på de, vill ikke at noe skal skje de på " min vakt" Får virkelig håpe ingen av mine barn er på besøk med dere..... Anonymous poster hash: c90b3...e6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå