Ziva Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Picasso har utvidet horisonten og har tegnet på tapeten med tusj egnet for whiteboard. A mor gikk i flint, mildt sagt. Nå er det bare å få fjernet det før gubben kommer hjem på mandag. Fikk av 50% med kjøkkenspray og våtservietter. Skurekrem har jeg ikke. Er det noen som har noen gode tips til meg.
amandine Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Løp til butikken og kjøp scotch magic eraser svamp
LeTwinsA Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Jif og skuresvamp tok sprittusj her i huset iallefall
sug lut Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Oj, kan ikke engang forestille meg hvor sint du ble. Er det mulig da... Støtter Amandines råd.
Ziva Skrevet 29. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2014 Oj, kan ikke engang forestille meg hvor sint du ble. Er det mulig da... Støtter Amandines råd. Er bare ikke min dag i dag Først mordforsøk og så tusj på tapeten. Freste en smule. Kusinen til jentungen så på jentungen og sa: din mamma blir like sint som min mamma faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå