amandine Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 ...du serverer ferske rundstykker med nugatti til 15 unger til lunsj. Når du begynner med dine egne, men lukta og ryktet spres og det strømmer unger til åstedet i stim. Det er deilig det! Og til nabolaget: Hvis ungene deres ikke vil ha middag i dag er det min feil<3
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Kan jeg komme på trappa di? Jeg ELSKER nugatti! Egentlig har jeg så jeg greier meg da, har nettopp laget meg banankake med mørk sjokolade i. Men her likte ikke vesla den, så da får jeg den for meg selv!
Gjest Jigglewiggle Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Kan jeg også komme, nugattiholiker her også
sug lut Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Du kan da ikke fore på alle andres unger. Du skulle sendt alle de fremmede på rommet imens, også fordi deres foreldre ikke ønsker at de skal spise hva som helst hos hvem som helst. Eller tilsvarende psykobabbel fra Gaustadsida. Er det noe igjen til meg?
amandine Skrevet 29. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Hjertelig velkommen alle sammen! Brøddeig til heving as we speak, så i løpet av den tiden dere bruker på veien er brødene klare! Plenty Nugatti, lagret sveitser til de som ikke liker nugatti. Har varme over utebordet, nydelig kveld og masse vin. Og jeg elsker å fylle nabolagets mager! For alle ungene elsker meg:-) Endret 29. mars 2014 av amandine
sug lut Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Og jeg elsker å fylle nabolagets mager! For alle ungene elsker meg:-) Prøv å si det inne hos naboen.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Hjertelig velkommen alle sammen! Brøddeig til heving as we speak, så i løpet av den tiden dere bruker på veien er brødene klare! Plenty Nugatti, lagret sveitser til de som ikke liker nugatti. Har varme over utebordet, nydelig kveld og masse vin. Og jeg elsker å fylle nabolagets mager! For alle ungene elsker meg:-) De(i)g liker jeg!
amandine Skrevet 29. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 29. mars 2014 Brødene er ute av ovnen! Hvor blir dere av???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå