Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 I det siste har jeg merket at jeg får ubehag/vondt ved brystkassen. Altså i det beinet som går fra under halsen og ned mot ribbeina. Jeg kjenner det sånn ca på midten, og det er akkurat i beinet der ubehaget sitter (ikke i organene under). Tenker kanskje det kan være luft? Noen andre som opplever det samme og kanskje også vet hva det kommer av? Anonymous poster hash: 60a9c...3ce
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Kan være sure oppstøt. Jeg har revmatiske plager og har vondt der, vet at fibromyalgi pasienter å har det ibland. Anonymous poster hash: 7a37c...185
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Jeg hadde stiv brystmusklatur og hadde samme smerten samt problemer med å trekke pusten dypt innimellom. Anonymous poster hash: 70b51...296
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå