Gå til innhold

Ubehag i brystkasse


Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har jeg merket at jeg får ubehag/vondt ved brystkassen. Altså i det beinet som går fra under halsen og ned mot ribbeina. Jeg kjenner det sånn ca på midten, og det er akkurat i beinet der ubehaget sitter (ikke i organene under). Tenker kanskje det kan være luft? Noen andre som opplever det samme og kanskje også vet hva det kommer av?

 

Anonymous poster hash: 60a9c...3ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være sure oppstøt. Jeg har revmatiske plager og har vondt der, vet at fibromyalgi pasienter å har det ibland.

 

Anonymous poster hash: 7a37c...185

Skrevet

Jeg hadde stiv brystmusklatur og hadde samme smerten samt problemer med å trekke pusten dypt innimellom.

 

Anonymous poster hash: 70b51...296

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...