Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Hei. Jeg har prøvd å ta markedsføring på deltid (inngår i årsstudium bedriftsøkonomi). Jeg forsøkte dette mens jeg gikk høygravid og tok eksamen etter jeg fødte. Dette var vanskelig for meg. Jeg har Max motivasjon, men fikk lite lesetid med en baby som sov veldig lite. Jeg klarte hjemmeeksamenen fint, men strøk på skoleeksamenen. Jeg skal konte denne nå i mai. Noen som har noen tips til hva jeg må konsentrere meg om å lese på? Evnt andre tips til en som så gjerne ønsker å klare denne eksamenen? Blir veldig takknemlig hvis noen har noe:) Anonymous poster hash: 09c3a...057
MissZanta Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Pugg pugg pugg og les Finnes ikke noen magiske tips ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Hehe, sant nok det;) Jeg leser hver dag det jeg får tid til altså. Leser mye. Tar også organisasjon og ledelse nå, og har god kontroll der. Den eksamenen går nok bra. Jeg bare sliter med å klare å huske det jeg leser i markedsføring. Hvis noen har tatt faget på skolebenken har de kanskje fått tips om noe man bør konsentrere seg litt ekstra om tenkte jeg. Men ellers så fortsetter jeg med å lese og skrive notater. Det er bare så kjedelig når jeg allerede har fått stryk en gang. Føler presset enda verre. HI Anonymous poster hash: 09c3a...057
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå