GĂ„ til innhold

Er dette normalt😖


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to svangerskap bak meg uten noen store plager....

 

MEN denne gangen fÞler jeg meg sÄ dÄrlig, fÞler meg liksom av og pÄ syk med influensa/forkjÞlelse/feber/hodepine/frostanfall/hetetokter og har ingen energi, kunne sovet dÞgnet rundt.

Alle disse plagene svinger jeg mellom flere ganger om dagen, og har max hatt en eller to dager opphold men da kommer det som regel pÄ kvelden.

Er bare i uke 11 men har hatt det konstant sÄnn i 5 uker nÄ, og er lei.

FÞrst trodde jeg faktisk at jeg var syk med influensa, men nÄr det er av og pÄ i lÞpet av en dag eller to mÄ det jo vÊre noe annet.

Kan dette ogsÄ vÊre svangerskaps symptomer???

Tenker rare tanker som at jeg nĂ„ er for gammel😁 er 35 Ă„r og siste svangerskapet var for 8 Ă„r siden.

 

Andre som har eller har hatt det likt?

 

Anonymous poster hash: 4ebcc...fcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det sÄnn hele svangerskapet, og var normalt for meg i hvert fall. Hadde litt lavt blodtrykk, men ellers var alt som det skulle. 



Anonymous poster hash: 49cd6...718

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...