Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Har to svangerskap bak meg uten noen store plager....  MEN denne gangen fĂžler jeg meg sĂ„ dĂ„rlig, fĂžler meg liksom av og pĂ„ syk med influensa/forkjĂžlelse/feber/hodepine/frostanfall/hetetokter og har ingen energi, kunne sovet dĂžgnet rundt. Alle disse plagene svinger jeg mellom flere ganger om dagen, og har max hatt en eller to dager opphold men da kommer det som regel pĂ„ kvelden. Er bare i uke 11 men har hatt det konstant sĂ„nn i 5 uker nĂ„, og er lei. FĂžrst trodde jeg faktisk at jeg var syk med influensa, men nĂ„r det er av og pĂ„ i lĂžpet av en dag eller to mĂ„ det jo vĂŠre noe annet. Kan dette ogsĂ„ vĂŠre svangerskaps symptomer??? Tenker rare tanker som at jeg nĂ„ er for gammelđ er 35 Ă„r og siste svangerskapet var for 8 Ă„r siden.  Andre som har eller har hatt det likt?  Anonymous poster hash: 4ebcc...fcc
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Jeg hadde det sÄnn hele svangerskapet, og var normalt for meg i hvert fall. Hadde litt lavt blodtrykk, men ellers var alt som det skulle. Anonymous poster hash: 49cd6...718
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ