Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Jeg har det og pga så klarer ikke lengre å drikke alkohol. Jeg syntes egentlig det er godt med ett glass vin, men pga angsten min har jeg for 4 år siden funnet ut at jeg kan bli kvalm av å drikke, for det ble jeg en gang for 5 år siden. Når jeg prøver å drikke litt, blir jeg kvalm, men tenker kanskje at det er psykisk, at jeg tenker meg kvalm. Selv om det er psykisk kvalme, blir det en reel kvalme. Vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymous poster hash: d5a5c...47d
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Hva er det verste som kan skje hvis du kaster opp? Anonymous poster hash: b604e...63c
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Nja, til en viss grad. Litt annerledes enn deg, jeg er faktisk mindre bekymret etter to glass vin. Men det er kanskje fordi jeg aldri drikker meg kvalm, så alkoholen demper bare angsten. Men om folk kaster opp rundt meg, f eks på fly eller sykehus, så får jeg helt panikk for da tror jeg jo at jeg også blir smittet. Om mannen er dårlig må jeg nesten ta inn på hotell. Men med barna går det fint, der er det helt annerledes. Merkelig opplegg. Ville for eksempel ALDRI satt meg på en nattbuss full av fulle folk.. Har forøvrig hatt omgangssyken uten å kaste opp, så tror faktisk at kroppen jobber ganske hardt for å holde tilbake. Var ubeskrivelig kvalm, men kastet ikke opp. Anonymous poster hash: b48c0...e4d
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Nja, til en viss grad. Litt annerledes enn deg, jeg er faktisk mindre bekymret etter to glass vin. Men det er kanskje fordi jeg aldri drikker meg kvalm, så alkoholen demper bare angsten. Men om folk kaster opp rundt meg, f eks på fly eller sykehus, så får jeg helt panikk for da tror jeg jo at jeg også blir smittet. Om mannen er dårlig må jeg nesten ta inn på hotell. Men med barna går det fint, der er det helt annerledes. Merkelig opplegg. Ville for eksempel ALDRI satt meg på en nattbuss full av fulle folk.. Har forøvrig hatt omgangssyken uten å kaste opp, så tror faktisk at kroppen jobber ganske hardt for å holde tilbake. Var ubeskrivelig kvalm, men kastet ikke opp. Anonymous poster hash: b48c0...e4d Jeg har også for vane å bli redd for å kaste opp om vi skal kjøre langt eller fly, til tross for at jeg aldri noengang har vært reisesyk.. Anonymous poster hash: b48c0...e4d
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Nja, til en viss grad. Litt annerledes enn deg, jeg er faktisk mindre bekymret etter to glass vin. Men det er kanskje fordi jeg aldri drikker meg kvalm, så alkoholen demper bare angsten. Men om folk kaster opp rundt meg, f eks på fly eller sykehus, så får jeg helt panikk for da tror jeg jo at jeg også blir smittet. Om mannen er dårlig må jeg nesten ta inn på hotell. Men med barna går det fint, der er det helt annerledes. Merkelig opplegg. Ville for eksempel ALDRI satt meg på en nattbuss full av fulle folk.. Har forøvrig hatt omgangssyken uten å kaste opp, så tror faktisk at kroppen jobber ganske hardt for å holde tilbake. Var ubeskrivelig kvalm, men kastet ikke opp. Anonymous poster hash: b48c0...e4d Slik er jeg også. Takler ikke at andre kaster opp utenom barnet mitt. Har ikke kastet opp siden jeg var 5 -6 år. Nå er jeg 27. Har hatt omgangssyken uten å spy. Men er alltid redd for at det skal skje selv om Anonymous poster hash: d5a5c...47d
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Ja glad svangerskapet var lett, kastet opp 3-4 ganger.. Anonymous poster hash: ef7fb...117
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Jeg har det og pga så klarer ikke lengre å drikke alkohol. Jeg syntes egentlig det er godt med ett glass vin, men pga angsten min har jeg for 4 år siden funnet ut at jeg kan bli kvalm av å drikke, for det ble jeg en gang for 5 år siden. Når jeg prøver å drikke litt, blir jeg kvalm, men tenker kanskje at det er psykisk, at jeg tenker meg kvalm. Selv om det er psykisk kvalme, blir det en reel kvalme. Vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymous poster hash: d5a5c...47d Du har ikke fått/planer om barn du da? Jeg spydde i 9 mnd begge gangene. Hater å spy. Takler omgsyka dårlig, særlig når barna har det. For de spyr jo overalt så vanskelig å unngå smitte. Anonymous poster hash: 1d3f8...98d
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 Jeg har det og pga så klarer ikke lengre å drikke alkohol. Jeg syntes egentlig det er godt med ett glass vin, men pga angsten min har jeg for 4 år siden funnet ut at jeg kan bli kvalm av å drikke, for det ble jeg en gang for 5 år siden. Når jeg prøver å drikke litt, blir jeg kvalm, men tenker kanskje at det er psykisk, at jeg tenker meg kvalm. Selv om det er psykisk kvalme, blir det en reel kvalme. Vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymous poster hash: d5a5c...47d Du har ikke fått/planer om barn du da? Jeg spydde i 9 mnd begge gangene. Hater å spy. Takler omgsyka dårlig, særlig når barna har det. For de spyr jo overalt så vanskelig å unngå smitte. Anonymous poster hash: 1d3f8...98d Jeg har 1. Barn, var veldig Kvalm, med masse brekninger, men kastet aldri opp Anonymous poster hash: d5a5c...47d
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 Om jeg har fobi, vet jeg ikke, men jeg er livredd for å spy. Jeg har også hatt omgangssyke uten å kaste opp, men enkelte ganger klarer jeg ikke holde igjen. Når jeg kaster opp, blir jeg grepet av panikk og gråter hysterisk. Blir rett og slett livredd. Hater smaken og hater å få det i nesa. Når ungene kaster opp, må mannen min ta det. Jeg jobber i barnehage, og når unger kaster opp der, holder jeg meg i andre deler av bhg resten av dagen. Huff. når jeg leser gjennom dette så tror jeg kanskje at jeg har den fobien likevel Men jeg spyr aldri av å drikke alkohol lenger, det har jeg ikke gjort siden jeg var ung og ikke "kunne" drikke. Anonymous poster hash: ef13b...54b
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #10 Skrevet 29. mars 2014 Om jeg har fobi, vet jeg ikke, men jeg er livredd for å spy. Jeg har også hatt omgangssyke uten å kaste opp, men enkelte ganger klarer jeg ikke holde igjen. Når jeg kaster opp, blir jeg grepet av panikk og gråter hysterisk. Blir rett og slett livredd. Hater smaken og hater å få det i nesa. Når ungene kaster opp, må mannen min ta det. Jeg jobber i barnehage, og når unger kaster opp der, holder jeg meg i andre deler av bhg resten av dagen. Huff. når jeg leser gjennom dette så tror jeg kanskje at jeg har den fobien likevel Men jeg spyr aldri av å drikke alkohol lenger, det har jeg ikke gjort siden jeg var ung og ikke "kunne" drikke. Anonymous poster hash: ef13b...54b Har det helt likt Anonymous poster hash: e346a...918
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå