Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Vi har baby og vi har hund, omtrent på samme alder. Hvem tror dere får mest oppmerksomhet hos mannen? Gjett én gang! Jeg blir så lei. Det er bare hunden som gjelder. Han dullet og daller med den, og snakker til den som at den skulle være en liten baby. Dere aner ikke hvor mange ganger jeg har vært i et annet rom og har hørt at han har snakket og ledd med noen. Jeg lar tvilen komme han til gode og tror nesten alltid det er babyen han snakker men, men guess what! Det er hunden! Babyen sitter gjerne litt lengre bort og får ingen oppmerksomhet. Jeg er glad i hunden og synes dulling og dalling i utgangspunktet er greit, men ikke på bekostning av babyen vår. Anonymous poster hash: 48f48...f09
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Høres ikke bra ut.. Anonymous poster hash: 646ca...e2d
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Har folk i familien som mener dyr forstår de bedre enn mennesker. Jeg holder klokelig kjeft og bare sier tja og ja til de. Du må ha lykke til Anonymous poster hash: cee89...9b6
mamma_til_verdens_beste Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Men hvorfor har dere anskaffet dere hund samtidig som en baby da?Det blir jo på en måte som å ha 2 babyer i hus. Hvis barnet deres fortsatt er baby, så antar jeg at hunden fortsatt er valp.Man legger jo grunnlaget til hunden den første tiden, og hvis dere vil ha den som en god familiehund må dere bruke mye tid på den. Den skal jo ha kos, kjærlighet og oppdragelse den også.Men for all del, barna kommer jo alltid først! Det skulle jo bare mangle.Ta en prat med han, og finn ut hvordan dere vil at deres familieliv skal være. Både hunden og babyen må jo inkluderes. Men pappa'n kan jo ikke overse barnet sitt.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Jeg klarer fint å dulle og dalle med hund og baby samtidig jeg. Men nå er kanskje damer flinkere på å multitaske. ;-) Anonymous poster hash: b266b...2c3
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Herregud, han høres ut som svigermora mi ut..... Hun ser på hunden hennes som sin egen ungen, og duller den mer enn barnebarna sine når hun er her på besøk eller vi er hos henne. Huff, sier jeg no` bare... Anonymous poster hash: 55d70...c9b
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Det der høres jo bare sykelig ut... Er han virkelig mer glad i en bikkje enn sin egen unge?? Anonymous poster hash: e02bc...7c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå