*Miss Marple* Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Klokken er bare såvidt 07 og min dag har vart flere time allerede. Det kvalifiserer til et ørlite hat! Og når jeg først er i gang har jeg noen til: Liten som har sovet dårlig og dermed slett ikke er i sitt vanlige solstrålehumør. Eget humør er så langt fra solstråle som overhode mulig. Pms (se punkt over) Gretten gubbe (kanskje pms der også?) Ingen planer for dagen. Sulten. På tide med litt elsk? Fyr i oven. Utsikter til en solfylt dag. Liten som er raus med klem og kos. Lørdagskveld med biff og vin med forhåpentligvis blid mann mens lille sover og midi er på overnatting hos venninne. Blir nok en ok dag dette også - bare jeg orker å sette på kaffe.
Ziva Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Nå sover dere hvis ikke så...... Kusine på overnattingsbesøk. Trodde faktisk ikke at syvåringer hadde så stort skravlebehov enda. Når de endelig sovnet så fikk ikke jeg sove. Må ha vært mye dårlige vibber i natt. Mareritt her også, våknet av at jeg ble kvalt av en bustete mann med store never. Godt å våkne og innse at man hadde surret seg fast i dyna. Taaaaante Ziva!!!! Er det morningen nå?? Jeg er sulten! Finnes det mere potetgull? Eh nei, klokka er syv, kjøkkenet er stengt til kl ni og foresten jeg sover. Mamma lager mat til meg når jeg er sulten! Ikke faan om morra di står opp kl syv i helgen for at du er sulten. Gjør virkelig søstra mi det? Ehh nei, hun sier gå å legg deg det er natta. Flott da gjør dere det. Men tante/mamma det er lyst ute..... Jeg skal ut og kjøpe blendingsgardiner til hele kåken i dag! Endret 29. mars 2014 av Ziva
☆☆☆ Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Måtte bryte prinsippet om at det ikkje er morgon før 7 i dag, begge dei små var lys våkne kl 6.30
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 SOvet dårlig jeg også, bådejeg og mannen kjente en kul på venstre side av halsen til vesla i går. Ikke en lymfeknute, men en liten ert som liksom satt løst et stykke under øret. Veldig tydelig, akkurat som en lita kule, kunne flyttes litt rundt. Den finnes ikke på andre siden, så jeg er selvsagt kjempebekymra… Hysterisk mor ringer fastlegen straks legekontoret åpner på mandag.
*Miss Marple* Skrevet 29. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2014 SOvet dårlig jeg også, bådejeg og mannen kjente en kul på venstre side av halsen til vesla i går. Ikke en lymfeknute, men en liten ert som liksom satt løst et stykke under øret. Veldig tydelig, akkurat som en lita kule, kunne flyttes litt rundt. Den finnes ikke på andre siden, så jeg er selvsagt kjempebekymra… Hysterisk mor ringer fastlegen straks legekontoret åpner på mandag. Huff, det er så fælt å bekymre seg. Jeg er helt uten helsefagelig kompetanse, men det høres akkurat ut som en liten fettklump jeg hadde på hånden for noen år siden. Det var akkurat som en liten, litt myk klinkekule som kunne beveges. Skar den vekk på legekontoret. Helt smertefritt og helt ufarlig. Dere må selvsagt sjekke det, men prøv å ikke tenke for mye krisetanker ❤️Så lett å si og så vanskelig å følge.
Gjest Kira Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 (tror ikke jeg skal nevne at jeg befinner meg på hotell, hvor jeg har sovet til nå og er klar for herlig frokost)
Gjest Jigglewiggle Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Her er det litt hat og litt elsk samtidig, minsten sov mellom oss i natt. Til tross for at det er en liten akrobat som ligger der så smelter hjertet helt når det kommer en liten varm hånd under dyna til mamma bare for å kjenne om jeg er der Ellers skinner sola og vi har ingen andre planer enn å nyte dagen på utsiden i sandkassa med varm kakao
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 (tror ikke jeg skal nevne at jeg befinner meg på hotell, hvor jeg har sovet til nå og er klar for herlig frokost) Ække denne veien, vel ?
Musemorbr / Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 Blandet hat og elsk her også. Det jeg trodde var en begynnende forkjølelse, siden jeg fikk febersmerter i kroppen, viste seg å være en liten brystbetennelse. Ikke verre enn at den lar seg knas vekk under amming, men plagsomt er det jo. Elskdelen her er at nå kommer foreldrene mine på besøk likevel, siden det ikke er smitte i huset.
amandine Skrevet 29. mars 2014 #10 Skrevet 29. mars 2014 0615 ZULU står lillebror opp. Jeg finner frem morgenkåpe og tusler inn i stuen. Setter på tv. Tusler tilbake til sengen. Leser avis en halvtime. Sovner. Sover til 8.45. Så frokost, og resten av dagen er klesvask og støvsug og vaske grill og alt er litt bedre enn i går. Glødende sinne og hudløshet er litt i bakgrunnenn i dag. Litt. PS Luten, jeg kunne ikke ringe i går, for da hadde jeg bare begynt å grine.
Gjest Kira Skrevet 29. mars 2014 #11 Skrevet 29. mars 2014 (tror ikke jeg skal nevne at jeg befinner meg på hotell, hvor jeg har sovet til nå og er klar for herlig frokost) Ække denne veien, vel ? Nei, dessverre! Lover å si fra neste gang jeg er der og har tid til overs
sug lut Skrevet 29. mars 2014 #12 Skrevet 29. mars 2014 0615 ZULU står lillebror opp. Jeg finner frem morgenkåpe og tusler inn i stuen. Setter på tv. Tusler tilbake til sengen. Leser avis en halvtime. Sovner. Sover til 8.45. Så frokost, og resten av dagen er klesvask og støvsug og vaske grill og alt er litt bedre enn i går. Glødende sinne og hudløshet er litt i bakgrunnenn i dag. Litt. PS Luten, jeg kunne ikke ringe i går, for da hadde jeg bare begynt å grine. Du veit, det er alltid telefonåpent her. Klem til deg. Eller om du vil skrive. Det er kanskje lettere.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 29. mars 2014 #13 Skrevet 29. mars 2014 Opp 06.30. Dusje, bade barn, lage frokost, halse rundt i stress for å rekke frisørtimen kl 09. Nå to barn som er pene på håret og fornøyd med selvvalgt lørdagsgodteri til i kveld. Nå er det fram med syklene og på tur med minste i sykkelvogna og 6-åring som er stolt av tre gir "og greier". Jeg er trøtt som en dupp, men det er så deilig ute!!! Misunner bare mannen bittelitt som sov til 11.30 i dag!?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå