Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 gjorde nr 2. Og da sitter jeg der og kjenner den intense smerter, begynner å svette, vet ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg, altså, prøver å sitte annerledes, lene meg over bena ++, etter en stund med mye smerter begynner jeg plutselig å kaldsvette. Blir svimmel og veldig bleik. Kan sitte på do en time når dette skjer.... Blir også veldig sliten etterpå, helt "kaputt" noen? Anonymous poster hash: f64c4...4ff
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Hvor er smertene dine da? I rumpa? Magen? Jeg har hatt det sånn, når jeg har hvert dårlig i magen. Hatt veldig vondt i magen altså. Anonymous poster hash: 47802...281
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Hvis det er smerter i magen. Slik har jeg det hver gang jeg spiser noe med melk i..... Anonymous poster hash: ab308...342 Anonymous poster hash: ab308...342
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 I magen. Kjenner også jeg har veldig "treningsverk" i bena nå, etter all den anstrengelsen. Jeg reagerer selv på melk, drikker derfor laktosefri.Men problemet er at jeg aldri klarer å finne en sammenheng med det jeg spiser og den smerten... Anonymous poster hash: f64c4...4ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå