Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken prevensjon bruker dere som ammer?

Hvordan er spiral vs cerazette? Brukte cerazette engang, men sluttet på de fordi jeg ble et skikkelig troll av de! Hissig som fy, humørsvingninger, og jeg la på meg..

Hva anbefaler dere? Føler jeg er litt skeptisk til spiral også, er jo ikke like lett å slutte på den som med tabletter, pluss at om jeg må ta den ut med en gang, så er jo de 1200kr ut av vinduet..:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker kondom. 

Cezarette har jeg veldig dårlig erfaring med, fikk drastisk mindre melk, selv om legen påsto at det ikke ville ha den effekten. Endte med at jeg måtte slutte å amme, for jenta fikk etter dette totalt puppenekt. 

Spiral har jeg aldri prøvd fordi jeg ikke liker å ha noe `oppi der`. Høres ekkelt ut med den tråden...

Anonymous poster hash: 13a9f...0c8
Skrevet

Noen som har brukt både cerazette og hormonspiral da? Var virkningene/bivirkningene like?

Skrevet

Cerazette kan gi voldsomme Humørsvingninger, nedsatt sexlyst og småblødninger. Har lyst til å slutte med de når jeg er ferdig med ammingen! Lei av hele skiten. Vurderer p-stav eller p-ring.

Anonymous poster hash: 0bba2...150

Skrevet

P-stav bruker jeg, er mye sint og har ikke sexlyst, så nå skal vi bytte til kondom.

Anonymous poster hash: e5663...5eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...