Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Hjelp.. Minsta her la seg og var helt fint ikveld, men nå puster hun plutselig så tungt (hører at det hevser) Og har i tillegg en ganske dyp hoster Første jeg tenkte var falsk krupp, men kan det komme så brått? Må man til legevakten da? Anonymous poster hash: 1edf0...f92
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 En telefon til legevakten hadde iallefall vært på sin plass. Anonymous poster hash: b2423...dd9
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Falsk krupp kan komme brått ja. Pakk henne inn i en dyne og gå utendørs med henne i fem-ti minutter, så ser dere jo om det er det. Anonymous poster hash: 4e421...cc8
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Sett en stol bort til et åpent vindu, og la henne sove i fanget ditt med dyna godt rundt. Om pusten blir bedre etter en stund så kan det være falsk krupp. Det kan faktisk ta oppimot 30 min for noen. Om det ikke hjelper, hadde jeg ringt legevakten. Falsk krupp pleier å være helt ufarlig, og for de fleste gir det seg etter kald luft en stund. Mine barn pleier å få det natten før de er i ferd med å bli syke. Anonymous poster hash: 5ff3f...024
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Ringte legevakt og de ba oss komme for en liten sjekk. Takk for svar dere:) Anonymous poster hash: 1edf0...f92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå