Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Har minstesats. Hvor mye stiger den evt? Anonymous poster hash: 3cb23...4d3
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Den øker ikke. Og det er ingen satser. Det er 66% av (nå kanskje 62%) inntekten du hadde før man søkte aap. Anonymous poster hash: 02b24...2fc
HvittHus Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Den øker i takt med grunnbeløpet som justeres i mai/juni hvert år. Men det er ikke mange kronene det dreier seg om.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Jeg har mottatt trygd nå i 13 år, og det øker så og si ingenting. Jeg har hatt minstesatsen hele tiden. Da jeg først fikk det, syntes jeg ikke det var så lavt. På denne tiden har boligprisene doblet seg, samme med prisen på å leie bolig. Maten er mye dyrere, kino, cafe, ja alt er dyrere. Så synes det er på tide at minstesatsen kan øke en del. Helt greit at man ikke skal bli rik av trygd, men er fint hvis man kan få tak over hodet, og mat på bordet. De med minstesats må stort sett gå på sosialen ved siden av Anonymous poster hash: 00204...464
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå