Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Vi har en leieboer, han har egen parkering som følger med leiligheten med plass til 2-3 biler. Der står arbeidsbilen og privatbilen hans. Det er plass til å parkere langs veien her også + langs parkeringen til leieboeren, dette uten at det blokkerer noe. Nå har han besøk, og de har stilt seg rett i innkjørselen til vår parkering. Den rommer ganske mange biler, men innkjørelsen er litt smal. Så når samboeren min kommer hjem kommer han seg ikke inn siden denne bilen står midt i veien. Jeg var nede og banket på for å spør om han kunne flytte seg, men de kom ikke ut, selv om jeg hører de snakke. Har ikke nr så jeg kan ikke ringe. Han har egen parkering så hvorfor i h... ta opp vår. Anonymous poster hash: fbdd4...6e4
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Du er over hode ikke vanskelig. Dette hadde jeg ikke godtatt av leieboer. Bank på hardere. Anonymous poster hash: 71f75...14b
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Leieboer vet nok ikke dette. Det er jo gjesten som har parkert. Jeg har en helt åndssvak venninne som parkerer der det passer seg. Jeg blir flau på hennes vegne. Hun kunne fint ha gjort noe slik. Om leieboer er hjemme men ikke åpner hadde jeg banket på vinduer til han åpnet. Anonymous poster hash: 3714f...274
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Jeg gikk akkurat ut for å prøve å banke på igjen, da kom akkurat besøket til leieboeren ut og jeg sa at neste gang han kom på besøk måtte han i det minste parkere slik at vi kom inn med vår egen bil. Da ble han rasende og spurte hvem jeg trodde jeg var og at jeg kunne snakke til han når jeg ble voksen. Ser riktignok ut som jeg er kanskje 19-20, men er da 27 år og makan til respektløshet. Kunne filleristet han! HI Anonymous poster hash: fbdd4...6e4
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Jeg gikk akkurat ut for å prøve å banke på igjen, da kom akkurat besøket til leieboeren ut og jeg sa at neste gang han kom på besøk måtte han i det minste parkere slik at vi kom inn med vår egen bil. Da ble han rasende og spurte hvem jeg trodde jeg var og at jeg kunne snakke til han når jeg ble voksen. Ser riktignok ut som jeg er kanskje 19-20, men er da 27 år og makan til respektløshet. Kunne filleristet han! HI Anonymous poster hash: fbdd4...6e4 DETTE tar du med leieboer med en gang. Gjør det klart at slik oppførsel fra hans besøk finner du deg ikke i. Anonymous poster hash: 3714f...274
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Jeg hadde ikke tolerert ett sånt svar. Hadde tatt en prat med han som leier og forklart at han må passe på hvor gjestene hans parkerer og at de ikke kan snakke til deg på den måten! Anonymous poster hash: aafe4...a95
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 Jeg gikk akkurat ut for å prøve å banke på igjen, da kom akkurat besøket til leieboeren ut og jeg sa at neste gang han kom på besøk måtte han i det minste parkere slik at vi kom inn med vår egen bil. Da ble han rasende og spurte hvem jeg trodde jeg var og at jeg kunne snakke til han når jeg ble voksen. Ser riktignok ut som jeg er kanskje 19-20, men er da 27 år og makan til respektløshet. Kunne filleristet han! HI Anonymous poster hash: fbdd4...6e4 DETTE tar du med leieboer med en gang. Gjør det klart at slik oppførsel fra hans besøk finner du deg ikke i. Anonymous poster hash: 3714f...274 Helt enig. Uakseptabelt å oppføre seg sånn. Hvem du tror du er? F eks huseier og eier av parkeringsplassen... Anonymous poster hash: 59879...6b5
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 Jeg gikk akkurat ut for å prøve å banke på igjen, da kom akkurat besøket til leieboeren ut og jeg sa at neste gang han kom på besøk måtte han i det minste parkere slik at vi kom inn med vår egen bil. Da ble han rasende og spurte hvem jeg trodde jeg var og at jeg kunne snakke til han når jeg ble voksen. Ser riktignok ut som jeg er kanskje 19-20, men er da 27 år og makan til respektløshet. Kunne filleristet han! HI Anonymous poster hash: fbdd4...6e4 Håhåhå, DER hadde rullegardinen gått ned hos meg.. Der skulle halen kjapt vært tilbake mellom beina på guttevalpen, det kan jeg love deg! Og jeg er 27 år selv.. Anonymous poster hash: 7beca...fbd
Gjest Antarctica Skrevet 28. mars 2014 #9 Skrevet 28. mars 2014 Jeg gikk akkurat ut for å prøve å banke på igjen, da kom akkurat besøket til leieboeren ut og jeg sa at neste gang han kom på besøk måtte han i det minste parkere slik at vi kom inn med vår egen bil. Da ble han rasende og spurte hvem jeg trodde jeg var og at jeg kunne snakke til han når jeg ble voksen. Ser riktignok ut som jeg er kanskje 19-20, men er da 27 år og makan til respektløshet. Kunne filleristet han! HI Anonymous poster hash: fbdd4...6e4 Da svarte du vel " jeg er den som eier denne innkjørselen!"
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #10 Skrevet 28. mars 2014 Dette var en frekk eldre gubbe som sikkert skulle levere hjemmebrent til leieboeren vår. Får fnatt! Han smalt bare igjen bildøren sin etter han åpnet kjeften sin så fikk ikke sagt noe! Anonymous poster hash: fbdd4...6e4
hysterika Skrevet 28. mars 2014 #11 Skrevet 28. mars 2014 Hvem er det egentllig du leier ut til? Hjemmebrent? Hvem holder på med sånt i 2014?
BareMas Skrevet 28. mars 2014 #12 Skrevet 28. mars 2014 Jeg gikk akkurat ut for å prøve å banke på igjen, da kom akkurat besøket til leieboeren ut og jeg sa at neste gang han kom på besøk måtte han i det minste parkere slik at vi kom inn med vår egen bil. Da ble han rasende og spurte hvem jeg trodde jeg var og at jeg kunne snakke til han når jeg ble voksen. Ser riktignok ut som jeg er kanskje 19-20, men er da 27 år og makan til respektløshet. Kunne filleristet han! HI Anonymous poster hash: fbdd4...6e4 Da hadde jeg svart at det var da vitterlig jeg som eide både huset og eiendommen han tok seg til rette på og at det neste gang ikke ble aktuelt å ha hans bil på min gårdsplass igjen! Man blir da ikke rasende for at man har tatt seg til rette hos andre folk, for en fyr!! Nevn også for leietakeren at han får huse kompisene sine hvor de skal parkere når de ikke har folkevett nok til å parkere skikkelig.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #13 Skrevet 28. mars 2014 Å fader så mye dere kjerringer her inne lager leven av. Skjer det en gang spiller det vel ingen rolle, skjer det mange ganger kan du bare opplyse om hvordan det er. Anonymous poster hash: 78e86...3fe
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #14 Skrevet 28. mars 2014 Du sier til leieboren at han må fortelle gjestene sine hvor de kan parkere og at han må passe på dette selv. Fint om du kan få nr(rart dere ikke har det når han leier) hans om det skulle gjenta seg. OG AT OM DETTE GJENTAR SEG FRA DEN SAMME GJESTEN BLIR DET INGEN ADVARSLER, MEN BORT TAUING AV VIKING. Du får også si at sånn oppførsel godtar dere ikke fra noen av hans gjester Anonymous poster hash: 2a066...ddd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå