Gå til innhold

Mannen er dritsur

Anbefalte innlegg

Skrevet

For jeg lovet min mor at vi kom en tur på hytta i morgen og sov over en natt. Det tar ca 2 timer å kjøre dit, og vi har tre barn i alderen 4 mnd, 3 år og 5 år.

Grunnen er at barna har mast sånn (ikke minste da ;) ) om de ikke kan få reise dit. Dette er tredje uka de har hatt lyst. 

Han mener det er helt idiotisk å dra dit for bare en natt. Jeg sier at vi gjør det for barna, de elsker foreldrene mine. I tillegg er det så varmt der at de sitter i badetøyet, så hadde vært deilig med noen solstråler i ansiktet og fått middagen servert. 

Anonymous poster hash: eb6ac...4d3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da sier du at surgubben får bli hjemme og så reiser du og koser deg med barn og foreldre. To timer kjøring er ingenting.

Skrevet

Kommer jo litt an på om din mann allerede har en avtale med andre og du bare overkjører han ved å bestemme at dere skal dra. Kan ikke du reise uten han hvis han ikke vil være med?

Skrevet

Men kjære tid, reis uten mannen da.

Hadde ikke mannen min hatt lyst til å besøke mine foreldre på hytta hadde jeg latt han kose seg hjemme og tatt ungene en tur alene, ikke noe problem det vel?

Anonymous poster hash: f1b00...475
Skrevet

Jeg hadde blitt sur om mannen min hadde lovet oss vekk uten å avtale med meg først (tolker det slik at det er det du har gjort?). Jeg HATER at andre legger planer over hode på meg og reagerer med å bli barnslig sur av det.

Derimot hadde jeg synes det var helt greit om han planla en tur for seg og barna - uten meg!

Så reis med ungene du, så kan mannen få hvile seg litt hjemme alene :)

Anonymous poster hash: 006de...b20
Skrevet

Ja, jeg sa at jeg kunne ta barna alene, men det synes han ingenting om. Han mener jeg ikke er kjørbar pga jeg er våken 1-2 ganger per natt og gir mat til minste. Og den siste biten av veien inn dit er veldig svingete og dårlig sikt. 

Han har ingen planer, og han er på aap for tiden så han går bare her hjemme og tråkker! Han mener det er galskap av meg å pakke med saker og klær bare for en natt, og kjøre to timer bare for den natten. Er vel verdt det så lenge ungene blir fornøyde synes jeg da. 

HI

Skrevet

For en sær fyr. Unnskyld men at du ikke er kjørbar pga nattamming? Har jeg hørt det og.

Skrevet

Høres ut som han har mensen.. Hva er det å bli sur for? Er vel egentlig at han ikke har lyst? Så får han heller være ærlig på hvorfor. 2t er ingenting.. Hvis barna har lyst er jo det noe man glatt gjør!! Han får dasse hjemme da.. Er det fysisk eller psykiske årsaker til aap? -spør for å danne et bilde av han:-)

Anonymous poster hash: 6360c...696

Skrevet

Enig med #5

Ikke greit om mannen lover oss bort uten å høre med meg først.

Slikt blir vi enige om sammen før vi lover oss bort.

Jeg hadde nok kost meg hjemme og sendt mannen alene :)

Ellers syns jeg ikke 2 timer er for langt for en natt.

Anonymous poster hash: a487b...f99
Skrevet

Han er sur for vi diskuterte det tidligere, og han mener jeg sa at vi ikke skulle dra, men jeg sa vi kunne la være om eldste ikke ville, for hun var redd hun skulle bli bilsyk. Men når hun kom fra barnehagen hadde hun så lyst å dra i morgen og være en natt. Så jeg sa det var greit og sa til min mor at vi kom. De har så lyst at vi skal komme for de har kjøpt ny seng til oss og ny sofa til hytta osv. Fikk også streng beskjed om å ikke ta med noe som helst, de ordnet alt av mat osv, som de alltid gjør når vi kommer. Så det er jo helt herlig.. 

Men jeg får dra uten han da, pakke med barna i bilen, selv om det blir noen stopp langs veien så går det nok bra det. 

HI

Skrevet

Jeg liker heller ikke at min mann tar avgjørelser uten å inkludere meg først. Det samme gjelder han.

Enten må du diskutere det med han først eller legge det frem på en annen måte.

"Jeg har tenkt meg en tur på hytta i morgen. Tenkte å ta med barna. Vil du være med eller vil hu heller være hjemme?" :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Han kan bestemme hva han selv vil delta på. Men han kan da ikke nekte DEG og ungene en hyttetur hvis dere vil dit????

Skrevet

Eheheheh.. Ikke kjørbar?

Jeg levde et halvt år på max 3 timer usammenhengende søvn, skulle jeg ha sluttet å leve da kanskje?

Reis og kos deg! Drit i surpompen :-)

Anonymous poster hash: f10f8...e86
Skrevet

Hadde blitt dritsur om mannen hadde lovt moren sin dette, uten å snakke med meg altså. Hadde blitt sur om han stakk av med bil og barn også. Slik avtaler man seg imellom før man lover bort ting. 

Anonymous poster hash: 2f235...f69
Skrevet

2 timers kjøretur langt ?? Ta med ungene og dra.

Er fra nord og her er det store avstander:)

Anonymous poster hash: d881f...98e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...