Gå til innhold

Å bli kalt "flott", hva legger du i det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får av og til høre at jeg er ei flott jente av både gutter og jenter, ikke så ofte pen men flott.. hva er egentlig forskjellen?

Anonymous poster hash: b7fd9...0be
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott sier jeg om folk som ikke er tradisjonelt pen men kanskje har noen fantastiske holdninger eller at de generelt gir et sympatisk inntrykk.

Anonymous poster hash: dfacd...08c

Skrevet

Flott... Jeg tenker 2 ting.

"Du er ei flott jente!"
- Da tenker jeg at du er en ålreit jente. Du er snill, du tenker på de rundt deg, du har humor, og du er typen som de fleste liker, og som det er vanskelig å mislike. 

"Hun er så flott"
- Kan tenke meg at du da er litt elegant. At du har ting på stell, liker det rent, pent, nøyaktig og strukturert.
Du har rutiner, du har gode venner, du vet alt som skjer, og når det skjer, og du har orden på alt. Du tar godt vare på deg selv.

Skrevet

Det går gjerne litt oftere på karisma enn utseende og personlighet. De gangene jeg bruker det er det ofte om personer som kanskje ser ganske ordinære ut, men har "noe" med seg, en god utstråling, som gjør dem... vel, flotte ;)

Anonymous poster hash: 0aae2...0cc
Skrevet

For min del er det et uttrykk som omfavner både utseende og personlighet.

Skrevet

Dette hørtes jo positivt ut:) 

Anonymous poster hash: f931d...729
Skrevet

Flott går mer på personlighet og utstråling. Pen går mest på det ytre tenker jeg. En pen modell. Pen høres kjedeligere ut enn flott. En pen person trenger ikke være flott. En flott person trenger ikke være pen.

Anonymous poster hash: d0f1d...5d4

Skrevet

Både flott og fin er positive komplimenter som omfavner både personlighet og utseende på voksne kvinner, tenker jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...