Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Jeg og mannen har vert sammmen i over 15 år. Mannen min er fadder til en jente som skal konfirmere seg i år. Denne jenta er barnet til en kamerat han hadde da han var yngre, men de har hatt lite kontakt de siste 10 årene. Mannen min har ikke hatt kontakt med barnet. Nå har vi blitt invitert i konfirmasjonen. Mannen er invitert til middag og kaffi. Jeg er invitert bare til kaffi. Mannen har lite lyst til å være med på middagen alene. Er det frekt å si at han ikke kommer til middag, men at vi begge kommer til kaffien? Anonymous poster hash: fe486...4e4
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Ja, det er barnslig! Klarer han virkelig ikke spise middag med andre mennesker uten deg?? Anonymous poster hash: b38ac...fc6
soletti Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Virker jo merkelig, spes om dere har reisetid dit.skal du sitte i bilen å vente liksom;)
Von Hertelhofen Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Alt folk finner på for å spare penge...
Siamese Hellhound Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Så utrolig sært å bare invitere deg til kaffen! Jeg har aldri hørt om noen som 'deler opp' par på den måten. Hvis man skal invitere den ene, inviterer man også den andre, om de har vært kjærester i noen måneder eller gift i 20 år. Jeg ville ikke gått på middagen alene hvis jeg var mannen din.
Englenemine Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Herregud så sært å ikke invitere deg og til middag.... En ekstra liksom , om mulig 2-3 om de andre fadderene og er gift men seriøst smålig gjort.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 Så rart å bare invitere deg til kaffe! Jeg blir helt forundret over at folk ikke blir flaue over alt det rare de finner på. Om det er penger det kommer an på så burde de invitert dere begge til bare kaffe. Dere er jo et par! Anonymous poster hash: e5e1b...722
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 Jeg droppet hele konfirmasjonen. Kun jeg var invitert og ikke mannen jeg er gift med og vært sammen med i 13 år. Og det var lang reisevei. Anonymous poster hash: 2932b...62d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå