Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Gjør det vondt å få strekkmerker? Er gravid i uke 33. Huden øverst på magen er helt utrolig øm, samtidig som det stikker og brenner. Litt vanskelig å forklare. Kjennes ut som jeg har mistet den vanlige føligheten i huden, og det eneste jeg kjenner er denne strekkinga.. Gjør utrolig vondt til tider! Hjelper ikke å smøre, og kjennes ut som magen skal revne når som helst... Anonymous poster hash: a1e9e...892
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Ja, det kan det være. Da jeg var gravid med tvillinger revnet huden på magen og den begynte og blø. Helt sant! Anonymous poster hash: 3d1ec...fb0
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Jaaaa, jeg fikk noen strekkmerker under puberteten, men de merka jeg ikke før de plutselig var der liksom, har fått masse nå som jeg er gravid og de har vært vonde, rød og jeg har begynt å blø. Huden er virkelig tøyd til sitt ytterpunkt og det VERSTE er at jeg peller. Jeg har kjempe stygg mage Anonymous poster hash: 2d973...48a
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Jajaa, da er det bare å forberede seg på det. Ikke at det er det verste som kunne skjedd, men hadde klart meg helt fint uten Ser ikke antydninger til merker enda, men huden er så strukket at den ser nesten gjennomsiktig ut...HI Anonymous poster hash: a1e9e...892
Tjofsen Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Merket litt ubehag. Det stakk og klødde. Hjalp å smøre med fuktighetskrem.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Jeg har masse strekkmerker og skrukk-på-skrukk-mage etter å ha vært igjennom to graviditeter. Men kan ikke si at jeg har hatt noe vondt i huden noen gang... Visste ikke at den gikk an å begynne å blø... høres ikke godt ut : / Anonymous poster hash: 71c5a...805
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 Hjelper som sagt ikke på smertene/ubehaget å smøre, men smører inn magen morgen og kveld likevel.. Anonymous poster hash: a1e9e...892
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 Jeg fikk vondt som du beskriver, men fikk ikke strekk merker... så det er håp for deg også jeg var flink til å smøre huden hver kveld, vet ikke om det hjalp eller om jeg ikke hadde fått strekk merker uansett. Anonymous poster hash: a0fb6...598
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå