Gå til innhold

Ville du vært stolt hvis dette var din sønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Stian (18) tatoverte McDonalds-kvittering på armen!

http://www.rb.no/Innenriks/article7254943.ece

Hvis du kom hjem fra ferie og dette var din sønn som hadde gjort noe tilsvarende, hva ville du ha følt da? Glede? Stolthet?

Anonymous poster hash: 5433d...e2a

Endret av Kira bjeffer
Bilde fjernet fra innlegg grunnet brudd på opphavsrett
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det ville jeg! 

Anonymous poster hash: 4996f...577
Skrevet

Det ville jeg helt sikkert vært, men jeg gremmes over den tattoveringen

Anonymous poster hash: ffa80...af7
Skrevet

Over ungen; sikkert. Over handlingen; Herregud, nei.

Anonymous poster hash: 8e3f0...463
Skrevet

Dette synes jeg var skikkelig kult gjort! :ler:

Anonymous poster hash: 8bd65...621
Skrevet

Ville tenkt at han var en idiot og at han en dag vil forhåpentligvis vil våkne opp. Hvordan i alle dager hadde vi oppdratt ett slikt barn ville jeg også tenkt.

Og hadde håpet at det hadde gått bort med laserfjerning.

Anonymous poster hash: 8a434...b49
Skrevet

Er alltid stolt over mine barn, men denne handlingen hadde jeg ikke vært stolt over. Hadde blitt sur og skuffet.

Anonymous poster hash: 8ece0...475

Skrevet

Jeg likte den jeg. Kreativt og ikke minst morsomt. Hadde vel muligens ledd lenge og høyt, tror jeg.

Skrevet

Jeg likte den jeg. Kreativt og ikke minst morsomt. Hadde vel muligens ledd lenge og høyt, tror jeg.

Må forresten ha vært en utfordring å lage. Flink tatovør:)

Skrevet

Jeg hadde selvfølgelig vært like stolt av han, men tenkt at dette var en særdeles dum handling! Og ærlig hadde jeg nok blitt litt skuffet..jeg hater jo tatoveringer :-P

Skrevet

Ja, er man ikke alltid stolt av barna sine da? Dette er jo ikke det verste et barn kan gjøre. Jeg lovpriser meg om barna holder seg unna narkotika og lugubre miljøer. Dette er da bare koselig :P

Anonymous poster hash: ddf51...223

Skrevet

Helt ærlig: Selv om tatoveringen er teit så syns jeg den er hysterisk morsom :laugh:

Skrevet

Jeg hadde nok ledd godt også hadde jeg fortalt ham hvor tullete han var:-) Fortsatt like stolt!

Anonymous poster hash: cfef8...058
Skrevet

Jeg er veldig stolt av alle barna mine, men tatoveringer er på ingen måte hverken søtt eller kult!

Jeg hadde nok blitt lei meg om mitt barn hadde tatt en (i mine mamma-øyne) så trasig tatovering. Hvor kult er det om 10 år liksom :P

Skrevet

Haha, vel, stolt av ungens sære innfall men litt bekymret over hva han skulle dekke den med den dagen han ble lei :)

Skrevet

Glede og stolthet over en Mc Donalds tatovering? Ville synes det var helt ok at han tatoverte seg, men hadde nok sagt at jeg synes motivet var noe sært. Har en del tatoveringer selv så skulle nok passet munnen min litt :P

Skrevet

De ville vært typisk min sønns humor, så jeg hadde ledd godt :-)

Anonymous poster hash: f92b2...d29

Skrevet

Jeg kunne aldri tenkt meg tatovering selv og jeg tenker at hvis barna vil ha når de blir gamle nok, så er det bare de som kan bestemme det, men hvis de tar en tatovering som denne, da ville jeg nok blitt hun sure, gamle moren. Det er greit å tenke litt fremover. Mener at det står noe i artikkelen om at han har innsett at kanskje han vil angre når han blir 50-60 år, jeg tror kanskje han vil angre allerede om 3-4-5 år når han skal få seg jobb og spesielt når han finner ut at han antagelig må gå mye i langermet skjorte/genser for å kunne fremstå som et litt fornuftig menneske.

Anonymous poster hash: a631e...1df
Skrevet

Bilde fjernet fra hovedinnlegg grunnet brudd på opphavsrett.

Kira

Brukermoderator

Skrevet

Kanskje ikke det beste motivet. Men hadde nok ledd av det. Og syntes tatoveringen var veldig bra utført.

Anonymous poster hash: 2c5fd...40d
Skrevet

Gikk på VGs med søstera hans. Mora bryr seg nokk ikke noe spess om det der. Selv er jeg stor fan av tattoos men den der ble litt for dum. Om det var min søn hadde jeg reagert mer på motivet enn at han tok en Tattoo. Gutten er jo tross allt gammal nokk til å sløse bort sine egne penger på en permanent kvotering :P

Anonymous poster hash: 18aaf...2eb

Skrevet

Ville aldri tatt en slik tatovering selv, og ville hatt litt blandede følelser om min sønn hadde kommet hjem med en slik. Samtidig så synes jeg faktisk at den var litt stilig og vanvittig bra utført.

Anonymous poster hash: ee808...a01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...