Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Hvor dumt er det å kjøpe hvite joggesko til en på 18 mnd? Har sett noen aldeles bedårende adidas retro joggesko, sånne hvite med tre svarte striper som roper på meg i butikken. Har nesten klart å overbevise meg selv om at det selvsagt går fint, han skal jo bare bruke de når det er tørt ute. Anonymous poster hash: 6df13...7be
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Er skoene god å gå med for en på 18 mnd.? God støtte og god såle? Det er langt viktigere enn om de er hvite eller blå. Anonymous poster hash: ec1cb...cdb
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Er skoene god å gå med for en på 18 mnd.? God støtte og god såle? Det er langt viktigere enn om de er hvite eller blå. Anonymous poster hash: ec1cb...cdb De er selvsagt like gode som de andre å gå med. Jeg er ikke helt blåst i hodet, om du fikk det inntrykket. Brukervennlighet og kvalitet er selvsagt hovedfokus, men man kan vel ha både kule og gode sko? Hi Anonymous poster hash: 6df13...7be
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Hvorfor skulle det være dumt? Fordi de blir skitne og stygge med det samme? Anonymous poster hash: 6df13...7be
Von Hertelhofen Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Å, ja det må du regne med. Men det er vel ikke så farlig, vask med en våt klut hvis det blir fælt.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 Hvis det er viktig for deg at de er hvite er det dumt. Hvis ikke kan du godt gjøre det. Kule sko! Anonymous poster hash: 9fe9c...556
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå