Ziva Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Kjøkkenskapene er litt fulle for tiden. Gubben har fylt det med vareprøver fra jobben og svigermor har hatt med seg fra sin jobb. Skal ikke klage over fulle skap men det får være en grense. Åpner øverste skapet og ut seiler en flaske med olivenolje. Jeg sitter nå her ny-dusjet med en lukt av en olivenlund. Kjøkkenet er glinsende rent. Jeg kommer til å ha det blankeste håret og mest skinnende huden i flere uker. Note my self: trenger ny zalo i morgen.
Gjest Fru Banderas Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Jeg bruker ofte olivenolje i stedet for hudkrem, og har babyhud! Men nå bodde jeg litt for mange år på en olivenlund da. Bruker rosmarinblader som parfyme og sånn (det er ikke tull engang).
boblulf Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 All sympati til deg (så var helgevasken unnagjort då) Eg trur forresten sirup slår det meste (hadde det i heile kjøkkenskapet ein gang)
Gjest Jigglewiggle Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Eller kaviar smurt utover hele den hvite kjøkkeninnredningen...
sug lut Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Jeg knuste en firehundrekroners glassflaske med hårolje i luksusklassen i veska mi engang. Da gråt jeg.
Iiiiik Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Vet hvordan det er med den oljen. Min eldste helte en flaske olje utover kjøkkenet en gang da hun var liten.
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Etter å ha spart på eggene i en uke kom jeg igår hjem med 2 store brett med doble egg og 12 store solegg fra svigermor. Mannen hadde bestilt for jeg synes det er litt flaut hvor mange egg det faktisk går hos oss.. Skulle bære inn eggene i esken. Men fant ut at det var bedre å hive de i betongflisene utfor dørå.. Sånn at inngangsparti og dør og alt var fullt av egg. Takk gud eller hvem for at inngangsdøra var lukket!! Ryddet og vasket og kastet og skulle så ta ut kyllingvinger fra ovnen som kommer fra samme plass og kose meg med noen når barna var i seng og ta med resten på tur idag. Det gidder jeg ikke.. Istedenfor å bare ta formen ut så heller jeg hele marinaden og alt som var i formen, faktisk bortsett fra kyllingvingene ut over hele ovnen, døra og i mellom der som det er så godt å komme til.. Ååååå elsk! Da måtte jeg rett og slett gråte litt. Fikk blåst ut littt på fb til LillaGorilla ellers hadde vel en stakkars hvemsomhelst fått gjennomgå via tlf.. Det ble kyllingvinger til slutt. Men etter oppryddingen var jeg så trøtt at det ble sånn bånn gass gomle gomle 4 stk før jeg la meg.. Håper de er gode idag og
Musemorbr / Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 I gamle dager, da jeg var ung... Jeg klarte å helle ut kokende varm kylling i fett over hele meg og utover kjøkkengulvet. Det var da disse kyllingstykkene i aluminiumsboks kom på markedet. Jeg skulle på skoleball, men endte i badekaret i kaldt vann, med en kjole som var ødelagt for alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå