Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Noen som har denne? Er den bra/dårlig? Vet det er egen side for barnevogner, er så dødt der!:-) Anonymous poster hash: 4f6e6...596
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Vi har Brio Go, 2012-versjonen. Har vært fornøyd, brukt den så og si daglig i nesten 1,5 år. Fordeler er at bagdelen er relativt stor og at sittedelen kan snus begge veier. Ulemper er at sittedelen går ikke helt opp i 90 grader, noe som har vært litt dumt når barnet nå er 1,5 år. I tillegg har den gamle versjonen små forhjul, og har vært et mareritt å kjøre på vinteren. Anonymous poster hash: 5a5a8...e50
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Legger også til at det er en veldig robust vogn i god kvalitet. Anonymous poster hash: 5a5a8...e50
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Takk for svar! Syntes det så ut som om barnet ligger rart i sittedelen, stemmer det? Anonymous poster hash: 4f6e6...596
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Elsker vår Go! Super comfort for barnet! Har ikke vært spesielt plaget med sittestilling her supert at sittedelen er vendbar. God og lun kallesje på sportsdelen. Super handlekurv. Den har også en fantastisk fjæring. Kjempe lett å trille. Og den veier ikke så mye og er dermed lett å ta inn/ ut av bilen. Vi har iallfall vært meget fornøyd med den som sportsvogn! Den er favoritten her i huset. Og jeg har hatt endel vogner Anonymous poster hash: a6395...8cb
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Elsker vår Go! Super comfort for barnet! Har ikke vært spesielt plaget med sittestilling her supert at sittedelen er vendbar. God og lun kallesje på sportsdelen. Super handlekurv. Den har også en fantastisk fjæring. Kjempe lett å trille. Og den veier ikke så mye og er dermed lett å ta inn/ ut av bilen. Vi har iallfall vært meget fornøyd med den som sportsvogn! Den er favoritten her i huset. Og jeg har hatt endel vogner Anonymous poster hash: a6395...8cb så bra!!:-) godt å høre!! Har veldig lyst på! Godt at du sa at den var lun, har lurt litt på det. Men ligger de helt flatt når de sover? Eller mer i en knekk? Anonymous poster hash: 4f6e6...596
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 Man får ikke sittedelen helt flat, men det har ikke vært et problem hos oss. Kan ellers signerer alt anonym a6395... skriver Anonymous poster hash: aed9c...e6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå