Gå til innhold

Erfaring med brio go?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne? Er den bra/dårlig? Vet det er egen side for barnevogner, er så dødt der!:-)

 

Anonymous poster hash: 4f6e6...596

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Brio Go, 2012-versjonen. Har vært fornøyd, brukt den så og si daglig i nesten 1,5 år. Fordeler er at bagdelen er relativt stor og at sittedelen kan snus begge veier. Ulemper er at sittedelen går ikke helt opp i 90 grader, noe som har vært litt dumt når barnet nå er 1,5 år. I tillegg har den gamle versjonen små forhjul, og har vært et mareritt å kjøre på vinteren.



Anonymous poster hash: 5a5a8...e50
Skrevet

Legger også til at det er en veldig robust vogn i god kvalitet.



Anonymous poster hash: 5a5a8...e50
Skrevet

Takk for svar! Syntes det så ut som om barnet ligger rart i sittedelen, stemmer det?

 

Anonymous poster hash: 4f6e6...596

Skrevet

Elsker vår Go! Super comfort for barnet! Har ikke vært spesielt plaget med sittestilling her :) supert at sittedelen er vendbar. God og lun kallesje på sportsdelen. Super handlekurv. Den har også en fantastisk fjæring. Kjempe lett å trille. Og den veier ikke så mye og er dermed lett å ta inn/ ut av bilen. Vi har iallfall vært meget fornøyd med den som sportsvogn! Den er favoritten her i huset. Og jeg har hatt endel vogner ;)

 

Anonymous poster hash: a6395...8cb

Skrevet

Elsker vår Go! Super comfort for barnet! Har ikke vært spesielt plaget med sittestilling her :) supert at sittedelen er vendbar. God og lun kallesje på sportsdelen. Super handlekurv. Den har også en fantastisk fjæring. Kjempe lett å trille. Og den veier ikke så mye og er dermed lett å ta inn/ ut av bilen. Vi har iallfall vært meget fornøyd med den som sportsvogn! Den er favoritten her i huset. Og jeg har hatt endel vogner ;)

 

Anonymous poster hash: a6395...8cb

så bra!!:-) godt å høre!! Har veldig lyst på! Godt at du sa at den var lun, har lurt litt på det. Men ligger de helt flatt når de sover? Eller mer i en knekk?

 

Anonymous poster hash: 4f6e6...596

Skrevet

Man får ikke sittedelen helt flat, men det har ikke vært et problem hos oss. Kan ellers signerer alt anonym a6395... skriver :)

 

Anonymous poster hash: aed9c...e6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...