Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Åssen er det mulig?? Skal sies at jeg fødte i fjor.. Ble gravid for fort igjen eller?? Hadde ikke bekkensmerter i forrige svangerskap.... Anonymous poster hash: 8b70c...d24
DramaMama Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 (endret) Jeg er ca 5 uker på vei, og opplever det samme - smerter i bekken/halebein. Har prøvd å avfeie meg selv med at det ikke er mulig, men man kan begynne å lure... Jeg fødte også i fjor, for drøye 10 mnd siden. Edit - jeg hadde null problemer med bekkenet sist. Endret 28. mars 2014 av DramaMama
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Bekkenløsning er hornonellt, så fullt mulig!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Jeg skjønte at jeg var gravid med nr 2 fordi jeg kjente symfysesmerter - noe jeg ikke hadde opplevd siden mitt første svangerskap 2 år tidligere. Tok en graviditetstest 1 uke etter jeg hadde begynt å få bekkensmerter, og joda, gravid var jeg. SÅ det er helt normalt å få bekkenløsning tidlig, dessverre. Anonymous poster hash: 93910...616
Tipptopp Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Fikk bekkenløsning i uke 5-6 denne gangen, så er fult mulig.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Det kan være hormonelt. På meg forsvant det i uke 12:) det forsvinner ofte uten å bli kraftig bekkenløsning når man får det såpass tidlig, sa min fysioterapeut. Anonymous poster hash: 4fac3...3c3
Mononoke Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 Jeg ble gravid for første gang i fjor. Og slet med bekkenet fra uke fire. Det gav seg etter noen uker for så å komme tilbake igjen midtveis i svangerskapet. Jeg ble litt overrasket over at jeg fikk bekkenplager så tidlig, jeg bar jo kun på et frø på den tiden. Men det er jo hormonelt.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 Takk for svar damer! Skal sies at jeg gikk en lang tur idag, før det kom, og det ble borte etter noen timer... Husker sist svangerskap skjedde det også rett etter fysisk anstrengelse. Tror dere fortsatt det er pga svangerskapet? Anonymous poster hash: 8b70c...d24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå