Gjest Pusikatt Skrevet 28. mars 2014 #26 Skrevet 28. mars 2014 Jøss her var det mange blide purker. Jeg stilte et spørsmål og så hisser dere noe så jævelig opp. Er det vanskelig å svare på dette spørsmålet? Åpenbart er det vanskelig. Stakkars dere. Anonymous poster hash: be84a...6dd Det er da flere som har svart ja på spørsmålet ditt? Jeg forstår ikke helt hvorfor du spør egentlig, du skjønner vel at det er dårlig stilt, når man venter på barnetrygd. Hva er det du ikke forstår???
Jenny251210 Skrevet 28. mars 2014 #27 Skrevet 28. mars 2014 Ser ikke poenget med å trykke ned folk som man skjønner sliter? Ingen tvil om at det er for å føle seg bedre selv.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #28 Skrevet 28. mars 2014 Gå å jobb a fattigluser. Anonymous poster hash: 0a9c1...9c3
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #29 Skrevet 29. mars 2014 Gå å jobb a fattigluser. Anonymous poster hash: 0a9c1...9c3 Gå og legg deg nå. Du har sikkert ikke lov å sitte på nett hele natta selv om det er helt og skolefri. Natta. Anonymous poster hash: 92a2c...645
sug lut Skrevet 29. mars 2014 #30 Skrevet 29. mars 2014 Gå å jobb a fattigluser. Anonymous poster hash: 0a9c1...9c3 Gå OG jobb. "a" er ikke et ord. Flertall av "lus" er "lus". Og du er fattig på mye annet, ikke bare språk.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #31 Skrevet 29. mars 2014 Jøss her var det mange blide purker. Jeg stilte et spørsmål og så hisser dere noe så jævelig opp. Er det vanskelig å svare på dette spørsmålet? Åpenbart er det vanskelig. Stakkars dere. Anonymous poster hash: be84a...6dd Her er det faktisk du som driter deg ut. Hun skriver at hun er alene med tre barn, og at det har vært uforutsette utgifter! Det er en ærlig sak... May karma bite your big, sagging ugly bottom.... Anonymous poster hash: df47f...c50
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #32 Skrevet 29. mars 2014 Gå å jobb a fattigluser. Anonymous poster hash: 0a9c1...9c3 Gå OG jobb. "a" er ikke et ord. Flertall av "lus" er "lus". Og du er fattig på mye annet, ikke bare språk. Miiiiip, feil! Anonymous poster hash: 0a9c1...9c3
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #33 Skrevet 29. mars 2014 Du med fattiglus kommentaren. Er du like stygg på utsiden som du er på innsiden? For inni er du pill råtten. Anonymous poster hash: 5584d...04c
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 29. mars 2014 #34 Skrevet 29. mars 2014 Hei! Dere oppfordres herved til å holde en saklig tone og behandle hverandre med respekt. Overhold reglene, med andre ord. UndrendeUllteppe Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #35 Skrevet 29. mars 2014 Tenkte jeg skulle heve meg over alle de nedlatende kommentarene. Jeg er høyt utdannet, jobber 100 prosent i fast stilling i staten. Nå har det seg slik at jeg har blitt alene med to barn, og da trenger man barnetrygden for å få ting til å gå rundt... Jeg er ingen fattiglus, ingen latsabb og sørger for at mine barn får alt de trenger til enhver tid. Jeg sparte barnetrygden når vi var to om inntekten, men slik det er nå er ikke det en prioritering. Barnetrygden er kjærkommen Den gjør faktisk slik at barna fortsatt har alt de trenger uten at det velter hele den personlige økonomien. Jeg sliter ikke økonomisk, har en helt ok inntekt, og forstår så inderlig godt at disse pengene er nødvendig i mange husholdninger! Det er mye uforutsett som skjer i livet ... Det er virkelig lite empatisk å herse med mennesker som trenger disse pengene. Jeg synes det er skremmende at enkelte her ikke evner å se saker fra annet enn sitt eget perspektiv! Anonymous poster hash: 50561...3f9
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #36 Skrevet 29. mars 2014 Er dere virkelig så dårlig stil økonomisk at barnetrygden avgjør om dere har mat på bordet i helgen? Anonymous poster hash: be84a...6dd For meg utgjør barnetrygden nesten 4500kr, så ja, den utgjør en stor forskjell for meg som alenemor med 4 barn så er barnetrygden sårt trengt, og av en eller annen grunn så blir jeg ikke engang provosert av hjernedøde kommentarer som dine Anonymous poster hash: a53e6...917
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #37 Skrevet 29. mars 2014 Du med fattiglus kommentaren. Er du like stygg på utsiden som du er på innsiden? For inni er du pill råtten. Anonymous poster hash: 5584d...04c Jeg er verken stygg på innsiden eller utsiden Jeg er pen og snill Anonymous poster hash: 0a9c1...9c3
LittLykkelig Skrevet 29. mars 2014 #38 Skrevet 29. mars 2014 Tenker at om man ikke er avhengig av barnetrygden så trenger man den vel ikke? Jeg merker nå hvertfall når jeg får nesten 2000 inn på konto. Spesielt rett før lønn..
LittLykkelig Skrevet 29. mars 2014 #39 Skrevet 29. mars 2014 Tenker at om man ikke er avhengig av barnetrygden så trenger man den vel ikke? Jeg merker nå hvertfall når jeg får nesten 2000 inn på konto. Spesielt rett før lønn.. Oo jeg har blitt "erfaren bruker"!
Peggy Sue Skrevet 29. mars 2014 #40 Skrevet 29. mars 2014 Gå å jobb a fattigluser. Anonymous poster hash: 0a9c1...9c3 Oi, så mange skrivefeil i en så kort setning! Jeg er faktisk imponert:-)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #41 Skrevet 29. mars 2014 Gå å jobb a fattigluser. Anonymous poster hash: 0a9c1...9c3 Oi, så mange skrivefeil i en så kort setning! Jeg er faktisk imponert:-) Godt å utrette noe i dag og. Anonymous poster hash: 0a9c1...9c3
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #42 Skrevet 29. mars 2014 Jøss her var det mange blide purker. Jeg stilte et spørsmål og så hisser dere noe så jævelig opp. Er det vanskelig å svare på dette spørsmålet? Åpenbart er det vanskelig. Stakkars dere. Anonymous poster hash: be84a...6dd Taper.. Anonymous poster hash: af227...3fa Og med en slik kommentar plasserer du deg selv elegant i den kategorien. ;-) Anonymous poster hash: be84a...6dd Nei, dessverre. Man må gjøre seg fortjent til det, noe du har greid med glans. Anonymous poster hash: af227...3fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå