Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Og hvor kjøpte du dine? Hvem er best på. Var i butikken nå og synes det er litt ubehagelige. Anonymous poster hash: fcd80...056
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Bruke HM og Mamalicious sine bukser og begynte bruke dem ganske sent i første svangerskap, men pga tette svangerskap kom magen veldig tidlig de neste gangene så da brukte jeg dem fra uke 16-17 tenker jeg. Anonymous poster hash: 40cac...bda
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Hvor selges det mama merket? Prøvde H&M nå og de satt ikke noe godt. Er bare uke16 så er ikke veldig stor. Bruker strikk på knappen nå men buksa gnager litt utover dagen. Anonymous poster hash: fcd80...056
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Har tre barn, aldri brukt mammabukse.. Brukt vanlige bukser med lavt liv Anonymous poster hash: c9358...b61
MrsMilla Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Og hvor kjøpte du dine? Hvem er best på. Var i butikken nå og synes det er litt ubehagelige. Anonymous poster hash: fcd80...056 Denne gangen ganske sent. Uke 21 tror jeg. Men jeg går i mye kjoler/skjørt etc og lite bukser til vanlig. Hadde noen fra før, og fikk noen av ei venninne som er ferdig. Tipper jeg ville kjøpt på hm eller noe enkelt da jeg ikke liker å investere i noe som varer såpass kort tid, bruker heller pengene på klær som skal være med meg flere år.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Hvor selges det mama merket? Prøvde H&M nå og de satt ikke noe godt. Er bare uke16 så er ikke veldig stor. Bruker strikk på knappen nå men buksa gnager litt utover dagen. Anonymous poster hash: fcd80...056 De har egen nettside, men selges også på Nelly.com og andre slike nettbutikker. Mange myke kosebukser også, ikke bare dongeri... http://mamalicious.no/bukser/mm-pants,no_NO,sc.html Her jeg bor er det en butikk som heter Kidswear hvor de selger mammaklær, og der har de også disse buksene. Anonymous poster hash: 40cac...bda
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 Og hvor kjøpte du dine? Hvem er best på. Var i butikken nå og synes det er litt ubehagelige. Anonymous poster hash: fcd80...056 Denne gangen ganske sent. Uke 21 tror jeg. Men jeg går i mye kjoler/skjørt etc og lite bukser til vanlig. Hadde noen fra før, og fikk noen av ei venninne som er ferdig. Tipper jeg ville kjøpt på hm eller noe enkelt da jeg ikke liker å investere i noe som varer såpass kort tid, bruker heller pengene på klær som skal være med meg flere år. Har ikke tenkt å bruke mye penger jeg heller men ser at behovet for en bukse er der. Bruker mye skjørt og kjoler jeg også. Veldig greit det. Anonymous poster hash: fcd80...056
Ugl@ ruger... Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 Er i uke 20, begynt med mamma bukser alt. Nr 4...
Ugl@ ruger... Skrevet 28. mars 2014 #9 Skrevet 28. mars 2014 Er i uke 20, begynt med mamma bukser alt. Nr 4... Ps, H&M, Zalando...de finner jeg mammabukser ol. Ellers går det mye i kjoler her.
MrsMilla Skrevet 28. mars 2014 #10 Skrevet 28. mars 2014 Og hvor kjøpte du dine? Hvem er best på. Var i butikken nå og synes det er litt ubehagelige. Anonymous poster hash: fcd80...056 Denne gangen ganske sent. Uke 21 tror jeg. Men jeg går i mye kjoler/skjørt etc og lite bukser til vanlig. Hadde noen fra før, og fikk noen av ei venninne som er ferdig. Tipper jeg ville kjøpt på hm eller noe enkelt da jeg ikke liker å investere i noe som varer såpass kort tid, bruker heller pengene på klær som skal være med meg flere år. Har ikke tenkt å bruke mye penger jeg heller men ser at behovet for en bukse er der. Bruker mye skjørt og kjoler jeg også. Veldig greit det. Anonymous poster hash: fcd80...056 Da er de helt greie på hm om man ikke har ei eller annen venninne som kan låne bort et par måneders tid :-) synes jeg blir litt hindret i å røre meg med bukser, de glir liksom ned og strammer over alt.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #11 Skrevet 28. mars 2014 Jeg begynte nesten med en gang denne gangen. Klarte ikke at noe presset på magen. Sist gang kjøpte jeg min første i uke 12. Forrige gang brukte jeg hm og mamalisious. Denne gangen har jeg bare 1 fra hm foreløpig. Kjøpte den treggingsjeans til 199. Den sitter kjempe bra på meg. De andre jeg prøvde satt ikke så fint Anonymous poster hash: ab638...1e5
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #12 Skrevet 28. mars 2014 I uke 9. Hadde mange fine fra HM. Anonymous poster hash: beaa1...b6d
<3 2G <3 Skrevet 28. mars 2014 #13 Skrevet 28. mars 2014 Med nr en husker jeg ikke. Men nr to fra uke 5. Er 7år mellom barna så kan ikke si de var tette Fikk ikke mage så tidlig men vedtaksorgan oppblåst. Brukte kun H&M sine. De var veldig store i størrelsen de jeg brukte. Under 200,- for de også
nellemor Skrevet 28. mars 2014 #14 Skrevet 28. mars 2014 Begynte ikke med mammabukser før ca 6 mnd på veg med sistemann, men hadde veldig god nytte av disse: http://megogmagen.no/produkt/mammaklar/overdeler/bellaband-lace både under og etter svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #15 Skrevet 28. mars 2014 Begynte ikke med mammabukser før ca 6 mnd på veg med sistemann, men hadde veldig god nytte av disse: http://megogmagen.no/produkt/mammaklar/overdeler/bellaband-lace både under og etter svangerskapet. Den så jo genial ut da. Takk for tips. Anonymous poster hash: fcd80...056
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #16 Skrevet 28. mars 2014 Jeg fikk aldri kjøpt mammaklær, pga jeg aldri vokste ut av mine egne klær . Prøvde å finne noen , men alt var for stort , så ikke mye poeng da. Fikk nesten ingen mage. Men du kan jo sjekke ut vanlige bukser med lavt liv? Eller sånne bukser med en sånn kant du kan brette ned/opp, yogabukser er det vel. De er skikkelig behagelige . Jeg har en del fra Victoria secret . Anonymous poster hash: f6587...0f9
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #18 Skrevet 28. mars 2014 Jeg fikk aldri kjøpt mammaklær, pga jeg aldri vokste ut av mine egne klær . Prøvde å finne noen , men alt var for stort , så ikke mye poeng da. Fikk nesten ingen mage. Men du kan jo sjekke ut vanlige bukser med lavt liv? Eller sånne bukser med en sånn kant du kan brette ned/opp, yogabukser er det vel. De er skikkelig behagelige . Jeg har en del fra Victoria secret . Anonymous poster hash: f6587...0f9 Jeg har dresskode på jobb så det er mest til jobb jeg trenger det. Er uheldig for meg å fly med smekken åpen og strikk i knappen. :-) Jeg må ha dressbukse, mørk dongeri eller knelangt skjørt. Fritidsantrekk er ikke noe problem. Mannens joggebukser funker fint hjemme. :-D Anonymous poster hash: fcd80...056
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #19 Skrevet 28. mars 2014 1. svangerskap: uke 20 2. Svangerskap: uke 13 Har gravid bukser fra hm. Det er mange ulike modeller og noen er bedre enn andre. Anonymous poster hash: 97610...7d8
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #20 Skrevet 28. mars 2014 Jeg fikk aldri kjøpt mammaklær, pga jeg aldri vokste ut av mine egne klær . Prøvde å finne noen , men alt var for stort , så ikke mye poeng da. Fikk nesten ingen mage. Men du kan jo sjekke ut vanlige bukser med lavt liv? Eller sånne bukser med en sånn kant du kan brette ned/opp, yogabukser er det vel. De er skikkelig behagelige . Jeg har en del fra Victoria secret . Anonymous poster hash: f6587...0f9 Jeg har dresskode på jobb så det er mest til jobb jeg trenger det. Er uheldig for meg å fly med smekken åpen og strikk i knappen. :-) Jeg må ha dressbukse, mørk dongeri eller knelangt skjørt. Fritidsantrekk er ikke noe problem. Mannens joggebukser funker fint hjemme. :-D Anonymous poster hash: fcd80...056 Hm har en god og fin svart penbukse. Anonymous poster hash: 97610...7d8
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #21 Skrevet 28. mars 2014 Kjøpte meg en bukse i merket Noppies i går. Veldig fornøyd! Ser ut og føles som en vanlig jeans! Anonymous poster hash: ad9b2...3f5
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #23 Skrevet 28. mars 2014 Begynte alt i uke 13,jeg... Var så oppblåst at jeg kunne eksplodert. Så for å ha det så behagelig som mulig hoppet jeg likegodt i gravidbuksene Bestilte 2 fra Ellos og 2 fra HM. Mest fornøyd med HM sine Anonymous poster hash: 00f6d...45c
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #24 Skrevet 28. mars 2014 hva er det med disse mammabuksene? kan vi ikke bare gå opp en størrelse i bukser eller bruke tights? Anonymous poster hash: 020f1...c60
**venter** Skrevet 28. mars 2014 #25 Skrevet 28. mars 2014 Jeg begynte i uke 12. Da hadde alt folk begynt å spørre om jeg var gravid, ettersom jeg hadde est ut (luft og vann...). Fikk fort mage ja. Behagelig når man er kvalm også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå