Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 kjenner jeg er usikker på om jeg ønsker å holde kontakten, hvorfor ta noe som ikke er ditt-skjønner ikke at noen får seg til å gjøre det. Anonymous poster hash: 28f51...685
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Jeg hadde vel droppet Anonymous poster hash: c86e0...94d
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 om du velger å holde kontakten er det vel viktig å tenke på hva du gjør med denne venninnen. Stjeler hun fra folk hun besøker så inviterer du henne ikke hjem til deg. Stjeler hun fra butikker, så for all del ikke gå på shopping med henne Anonymous poster hash: a440d...a44
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Stjeler hun i butikker eller av privatpersoner? Begge deler er galt nok altså, men hakke verre syntes jeg det er om hun stjeler fra venner. Er hun syk kanskje? Anonymous poster hash: 1f9dc...aa9
Plutselig_gravid Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Hadde droppet henne hvis hun ikke ser at det å stjele er galt og dermed ikke har tenkt å slutte med det. Hadde beholdt hvis det er sykdom/avhengighet som ligger bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå