CaptainHindsight Skrevet 28. mars 2014 #26 Skrevet 28. mars 2014 Taco! Gleder meg!Skal lage masse god bønnestuing, guacamole og rømmedressing!
Kokken 81 Skrevet 28. mars 2014 #27 Skrevet 28. mars 2014 Mrs Milla.. Ta ut stenen i avokadoen. Slik at den blir 2delt. Da får du en * lomme* til tunfisksalat. Ha tunfisk på boks ( jeg bruker uten olje) og ha den sammen med en halv tube majones. Kryddre med salt og pepper. Ligg det oppi lommen.. Kjøp en boks palmehjerter og surr bacon rundt. Stekes til bacon er crispy. Ligg salat utover en tallerken.. Ta avokadoen med tunfisken på. Og palmehjerter med bacon ved siden av. Pynt med halve cherrytomater Reker er reker Skrelles. Loff skive .sitron og majones
MrsMilla Skrevet 28. mars 2014 #29 Skrevet 28. mars 2014 Mrs Milla.. Ta ut stenen i avokadoen. Slik at den blir 2delt. Da får du en * lomme* til tunfisksalat. Ha tunfisk på boks ( jeg bruker uten olje) og ha den sammen med en halv tube majones. Kryddre med salt og pepper. Ligg det oppi lommen.. Kjøp en boks palmehjerter og surr bacon rundt. Stekes til bacon er crispy. Ligg salat utover en tallerken.. Ta avokadoen med tunfisken på. Og palmehjerter med bacon ved siden av. Pynt med halve cherrytomater Reker er reker Skrelles. Loff skive .sitron og majones Tusen takk, supert å få nye tips til god mat for oss som liker sånt! Dette må vi teste! God helg :-)
Kokken 81 Skrevet 28. mars 2014 #30 Skrevet 28. mars 2014 Hell av tunfisk vannet Og bruk moden avokado:)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #32 Skrevet 28. mars 2014 Torsk med tomat og urter. Mye proteiner, nesten null karbo og mange kcal til overs så jeg kan nyte ukens eneste øl, nøtter, litt chips og rødvin i kveld. OG sjokolade. Bare litt:) Anonymous poster hash: 16da8...5b7
PrinsesseHengepupp Skrevet 28. mars 2014 #33 Skrevet 28. mars 2014 Hyttefredag: pølsegryte tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #34 Skrevet 28. mars 2014 Pølser med søtpotet og kålrabi strips til, og bea. Helt enkelt. Anonymous poster hash: b3d81...105
megmegmeg Skrevet 28. mars 2014 #36 Skrevet 28. mars 2014 Hjemmelaget pasta med biffbiter og grønnsaker i fløtesaus:)
Hringariki Skrevet 28. mars 2014 #37 Skrevet 28. mars 2014 Her er det alenehjemme-mat: Sushi og vårruller takeout
Gjest Hercule Poirot Skrevet 28. mars 2014 #38 Skrevet 28. mars 2014 Mannen hadde stekt pølsebiter og kokt pasta da ungene og jeg kom hjem fra skole og jobb. Ikke noen høydare, akkurat, men MAT!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå