Gå til innhold

Et lite hjertesukk


Anbefalte innlegg

Skrevet

For den lille jenta mi som skal snart starte på skolen, står i nytt ballerinaskjørt og paljettjakke, med fletter i håret og sminker seg!! Riktignok smink som tilhører et dukkehode da, men hun er såååå nøye med øyeskyggen og leppestift. 

 

Er visst ikke så liten lenger likevel  :lillesky:



Anonymous poster hash: e8ec6...37b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

og snart er de voksne og skal ha barn selv…. måtte de neste årene gå litt saktere… :P:)



Anonymous poster hash: 843d9...895
Skrevet

Har ein toåring som så gjerne vil ha hårpynt, men som knappast har hår (og det lille ho har er så glatt at alt dett ut). Ho er så søt når ho pyntar seg og føler seg fin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...