Gå til innhold

Er det uhøflig å strikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får besøk av svigers i helga. Jeg har et babyteppe som jeg så gjerne skulle blitt ferdig med fordi venninnen min fødte seks uker før tiden. Er det OK å strikke mens vi sitter og prater? Eller blir det som å ha nesa i telefonen?

Anonymous poster hash: 306b3...848

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strikk i vei du :D

Skrevet

Nei du kan helt klart sitte å strikke når dere sitter å snakker :)

Anonymous poster hash: 924a7...bfc

Skrevet (endret)

Jeg sitter å hekler både på bsøk og når jeg har besøk. Greier fint å følge med i samtalen og se på den/ de jeg snakker med mens jeg helker, så nei, ikke uhøflig og i grunn veldig vanlig fra " gammelt" av, satt man seg først ned så var det like greit å gjøre noe nyttig samtidig pleide min oldemor å si mens hun myste på oss over tjukke brilleglass mens de små rynkete hendene strikket i vei på en ullragg eller noe. :-)

Synes det er koselig jeg, vi pleier å sitte et par tre venninner med hekling og strikking.

Endret av Ugl@ ruger...
Skrevet

Hvis du klarer å snekke og strikke på en gang er det bare å strikke i vei. Om mønsteret er så inviklet at du ikke samtidig klarer å konsentrere deg om gjestene synes jeg du bør la strikketøyet ligge det meste av tiden.

Anonymous poster hash: 6aef9...e0f
Skrevet

Hvis du klarer å snekke og strikke på en gang er det bare å strikke i vei. Om mønsteret er så inviklet at du ikke samtidig klarer å konsentrere deg om gjestene synes jeg du bør la strikketøyet ligge det meste av tiden.

snekke=strikke

Skrevet

Synes kun det er fy-fy å strikke på kurs, men det er fordi man da bør ta notater..

Skrevet

Da ble det strikking, gitt. :)

Anonymous poster hash: 306b3...848

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...