Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Sov ikke i natt og får ikke sove nå heller. Sliten!!! Anonymous poster hash: e724d...0a6
Plutselig_gravid Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Cosylan er gull mot tørrhoste:) Men da trenger du resept...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Fader.. Kommer meg ikke til legen. Anonymous poster hash: e724d...0a6
Plutselig_gravid Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Siden du ikke kommer deg til legen kan du prøve å få i deg en stor spiseskje honning med pepper på toppen! Det har faktisk hjulpet meg litt når jeg har vært helt desperat og ikke hatt noe annet tilgjengelig. Noen sier noskapin hjelper, men har dessverre ikke hatt effekt på meg. Det får du kjøpt på apoteket (og butikker?)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Jeg har hoster siden februar. Og hoster fortsatt. Så hvis du har fått denne hosten, så kan det ta lang tid..... For oss damer gikk det fra virus og over til en baktriell infeksjon og vi har fått antibiotika alle som en. Mennene derimot har bare hatt virusinfeksjonen. Anonymous poster hash: aabf2...e7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå